Minde
Fra : LaC

Dato : 17-04-03 11:11

Jeg mistede for næsten 2 år siden min ven. Han døde af kræft, og havde godt
et halvt års lidelsesfulde piner, glæder og afklaring af sit liv.
Jeg var tæt på både ham og hans kone, og vi havde daglig kontakt.
Jeg lavede i denne periode nogle musikstykker til min ven, og har lovet min
vens enke, at jeg trods deres ringe kvalitet, vil minde ham ved at bringe
disse til et større publikum.
Jeg har lagt dem ud til gratis hentning på: http://www.mp3.com/LaCFanoe
Det var meget hårdt at se een man holder meget af sygne hen, men oplevede en
varme og stor opblomstring ved min ven. Han forberedte sig, og sin kone på
døden.
Det var ubeskriveligt, smukt, livsbekræftende og sorgfuldt.
Jeg havde aldrig forestillet mig, at døden kunne være sådan.

Hilsen Lars