OT? Warhammer
Fra : GRISEN

Dato : 11-04-03 20:11

Don't kill the messenger !!!!

Sorry, men jeg aner altså intet - så er det sagt.
Jeg gætter bare på, at nogen i denne gruppe kan fortælle mig hvor jeg finder et forum med info/køb/salg af div. Warhammer figurer.
Har jeg ret?
Lad mig høre....

mvh Jan

Fra : Jacob

Dato : 11-04-03 20:10

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg gætter bare på, at nogen i denne gruppe kan fortælle mig hvor jeg
finder et forum med info/køb/salg af div. Warhammer figurer.

Jeg bruger selv rec.games.miniatures.warhammer, da der ikke findes en dk
gruppe så vidt jeg ved.. men der er ofte (OT) omkring krig og alt muligt
andet snask

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-04-03 22:15

Jeg har solgt en epic hær via denne group, så helt OT er det da ikke.

Hvad er det mere specifikt du spørger om?

Hilsen Mads

Fra : GRISEN

Dato : 11-04-03 22:34

On Fri, 11 Apr 2003 23:14:47 +0200, "Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> wrote:

>Hvad er det mere specifikt du spørger om?

Min nevø samler på Warhammer Fantasy - og det koster jo en arm, hver gang han hører om/ser noget nyt.
Findes der butikker på nettet eller på sjælland, som har gode priser?
Findes der stedet på nettet, hvor man kan købe/sælge brugte figurer?

mvh Jan

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 12-04-03 10:00

Ahh. Svaret er stort set nej. Games Workshop holder en meget skrap
priskontrol. Forretninger der ikke holder den vedtagne pris bliver (efter
hvad jeg har hørt) udsat for "beklagelige fejlforsendelser" og "beklagelige
forsinkelser", indtil de enten makker ret eller går ned.

Fantask har i ny og næ tilbud på enkelte warhammer figurer, men det er ikke
noget der batter hvis man skal lave en hær. Det er meget svært at finde
rabatter på warhammer figurer. Det nærmeste du kommer er Fantasks mængde
rabat (5% ved køb over 750 kr. eller sådan noget) og rabatterne på Viking
Con (som kan snige sig op på 15%).

Ingen butikker sælger så vidt jeg ved brugte figurer, de vil ikke have at
folk bruger deres penge på billige brugte figurer.

Der er naturligvis tonsvis af figurer der ligger ubrugt hen rundt omkring i
folks gemmer, selv har jeg en Eldar hær jeg har opgivet. Hvad er det for en
hær din nevø samler på? Måske er der nogen her der vil sælge noget til en
billig penge.

Hilsen Mads

PS: Jeg har skrevet nogle artikler om at male figurer. De ligger på
www.avalon.dk hvis det er noget for din nevø.

Fra : GRISEN

Dato : 12-04-03 19:46

On Sat, 12 Apr 2003 10:59:49 +0200, "Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>hvad jeg har hørt) udsat for "beklagelige fejlforsendelser" og "beklagelige
>forsinkelser", indtil de enten makker ret eller går ned.

SKOD, den slags har vi altså for meget af i Danmark.

>Der er naturligvis tonsvis af figurer der ligger ubrugt hen rundt omkring i folks gemmer

Ja, det var jo noget i den retning jeg håbede på.... Han samler på Lizardmen.

> på www.avalon.dk hvis det er noget for din nevø.

Ja, tak... jeg har forwardet links til ham.

mvh
Jan

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 12-04-03 22:06

Lizardmen er ikke helt håbløst. En af udgaverne af warhammer kom med en
lizardmen hær; alle der har købt den udgave har potentielt en lille hær af
plastic øglefigurer som de ikke lige bruger. Samme udgave havde bretonians,
og det er derfor jeg har en enorm ridderhær, som jeg ikke har betalt ret
meget for .

Hilsen Mads

Fra : GRISEN

Dato : 12-04-03 23:18

On Sat, 12 Apr 2003 23:06:19 +0200, "Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> wrote:

>En af udgaverne af warhammer kom med en lizardmen hær

Så der er håb.
Rart at høre...

Fra : Jacob

Dato : 12-04-03 12:10

> [...]
> Jeg gætter bare på, at nogen i denne gruppe kan fortælle mig hvor jeg
finder et forum med info/køb/salg af div. Warhammer figurer.

Var lige inde og checke QXL.dk .. det kunne måske være en ide? det ser ud
som om at der er en del forskelligt til salg der.. og man kunne måske være
heldig ..

Fra : GRISEN

Dato : 12-04-03 19:46

On Sat, 12 Apr 2003 13:09:55 +0200, "Jacob" <not@really.com> wrote:

>Var lige inde og checke QXL.dk .. det kunne måske være en ide? det ser ud
>som om at der er en del forskelligt til salg der.. og man kunne måske være
>heldig ..

Ja, jeg har sat annonceagent på dba.dk og qxl.dk, men jeg synes ikke der er ret meget til Lizardmen...

Fra : Jacob

Dato : 12-04-03 19:59

> Ja, jeg har sat annonceagent på dba.dk og qxl.dk, men jeg synes ikke der
er ret meget til Lizardmen...

Hmm.. hvis man er modig, kunne man jo prøve ebay.com eller ebay.co.uk.. der
er masser at købe, men det er jo langtvækfra..