6000 Magic the Gathering kort sælges
Fra : As

Dato : 07-04-03 10:38

Jeg står og mangler penge, så jeg har besluttet at sælge min samling
af magic-kort. Der er et eller andet over 6000 kort i alt. Jeg regner
med noget i stil med 3000 kr. men mail et bud: asbjoernsm@netscape.net

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-04-03 18:37

Du bliver nok nød til at være lidt mere specifik. 3000 kr. for 5 mox'er og
en black lotus + det løse er OK. 3000 kr for 6000 common kort vil næppe
ophisse folket.

Hilsen Mads

Fra : Theis Dræberg

Dato : 14-04-03 19:20

Ehmm hvad er de for nogle kort... Gi' nogle eksempler...
Er det blå røde eller andre farve kort