Hvordan finder man en gruppe ?
Fra : Frank

Dato : 06-04-03 21:14

Hej all...

Jeg ville egentlig bare vide om der er en opslagstavle eller sådan noget for
spillere og Gm's der søger ny gruppe at spille i ?

Frank/

Fra : Tina

Dato : 07-04-03 10:20

"Frank" <coboldtuk@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> Hej all...
>
> Jeg ville egentlig bare vide om der er en opslagstavle eller sådan noget
for
> spillere og Gm's der søger ny gruppe at spille i ?

www.rpgforum.dk har en god opslagstavle.

Tina

Fra : Frank

Dato : 07-04-03 16:28

Kender den godt, men syntes ikke der er sa meget "flow" pa den tavle...

det er hardt ikke at have en gruppe at spille i/med..... suk...

Frank/

Fra : Tina

Dato : 07-04-03 18:26

"Frank" <em@home.dk> skrev i en meddelelse
> Kender den godt, men syntes ikke der er sa meget "flow" pa den tavle...
>
> det er hardt ikke at have en gruppe at spille i/med..... suk...

Ja, jeg kender det kun selv alt for godt.

Håber, du finder en god gruppe

Tina
/der også er gruppeløs.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 07-04-03 18:32

Måske er der en rollespilsklub i nærheden. Hvor bor du?

Hilsen Mads

Fra : Frank

Dato : 08-04-03 15:19

I kbh, pa islands brygge...

Men gider ikke klubber osv..., syntes folk er lidt lallede og det med "hver
onsdag fra 18 til 22" det gider jeg sku ikke...

Men vil da meget gerne spille med folk der er med i klubber gider bare ikke
vare med selv..

Frank/

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 08-04-03 19:28

Mmmm. Hvis du vil bruge dette forum til at søge en gruppe, kommer du nok til
at løfte sløret for hvad du er interesseret i, hvad du kan og hvad du vil.

Hilsen Mads

Fra : Frank

Dato : 09-04-03 21:17

Ok du har selv bedt om det

Jeg er 28 ar hedder Frank og er i gang med min anden uddannelse som
Datafagtekniker, er uddannet Elektriker i forvejen.

Jeg har spillet rollespil siden jeg var ca 10 ar gammel, startede med svard
og troldom bogerne, og rykkede vidre til dungeon and dragons...
Siden da er det blevet til en del systemer efterhanden sa for at navne nogle
af dem jeg best kunne lig'

Ingen bestemt rakkefolge...

AD&D 3ed (Forgotten Realms, Scarred Lands, Ferun)
AD&D 2ed "Skills and Powers"
Vampire The Masquerade
RoleMaster
Warhammer Fantasy
Gurps (Cyberpunk, Fantasy)

Det var vist dem jeg sadan lige kunne komme i tanke om...
Foretrakker at spille Fantasy, eller vampire...
Din defination af et fedt spil er nok noget hvor man ikke jubler totalt hvis
man finder en healing potion eller et +1 svard, men hvor man har mulighed
for at lave andet end at hakke sig igennem nye HD monstere, sasom at opbygge
noget der passer til ens karakter ie. fighter (Bygge en skole) Wizard (Lave
et magiker lau) osv..
foretrakker nok ogsa at spille med folk med en vis erfaring behover ikke
vare lige sa meget som mig, men har spillet med folk der slet ikke var pa
bolgelangde med mig, og det er ikke sjovt for nogle af parterne, elsker ogsa
at spille noget anderledes end det der er normen, feks. gore nytte af de
Templates der er i 3ed osv., det skal ikke vare nogen hemmelighed at jeg
bedst kan og holder mest af at spille en karakter der har noget power bag
sig, ikke at sige at jeg vil spille epic levels osv, har feks lavet en
fighter som havde en 1dragon template pa sig og var dvarg men startede pa
1st level, ham syntes jeg var/er fed har desvarre ikke faet spillet ham
indnu, da min gruppe gik i oplosning 1 uge inden han skulle sattes i spil.
Men bare fordi jeg godt kan lig at spille en der har noget power eller er
lavet til at vare "all he can be" betyder ikke at jeg ikke kan finde ud af
at rollespille dem, tvartimod sa er jeg blevet beskyldt for at ga lidt for
meget op i hvad der forgard omkring min karakter, sa jeg vil nok sige at jeg
lever mig fint ind i det.

Haber ikke jeg har skramt nogle vak med min lille fri stil ?..

de alm. oplysninger..

Der skal spilles mindst 2 gange pr. mdr.
Skal forega i Kbh omradet (Har ikke noget imod lidt transport)
MAX 6 spillere!!

Haber jeg har besvaret alt hvad der kunne vare af sporgsmal, eller sa drop
mig en note...

Fra : Rudie

Dato : 09-06-03 10:45

Vi er meget interesseret, vi er en gruppe på 8 stk, som spiller 2
gange om måneden i ballerup. Vi er mellem 21-30 år og vi spiller
udelukkende 2nd Edition AD&D, vi spiller i mange verdener bl.a.
Forgotten Realms, Dragonlance, Grayhawk m.m.

Jeg har prøvet på at sende dig en e-mail men fik den tilbage med
den besked at denne e-mail addresse ikke virkede mere...

Du er meget velkommen til at sende mig en e-mail.

Rudie / The Five Dragons

http://rebel.homepage.dk