Problem med NetWare for Small Business v4.~
Fra : Jens

Dato : 03-04-03 00:20

Jeg har store problemer med en NetWare for Small Business v4.2 server (SP8).
Når jeg forsøger at logge en klient på serveren, så genstarter klienten
(Windows 98) eller login programmet går ned med et brag (Windows 2000).
Jeg har installeret en helt ny PC for at checke om det var mine PC'ere den
var gal med, men det er det samme problem.
Det startede ud med at enkelte klienter ikke kunne logge på og nu er det så
alle der ikke kan logge på.
Min konklusion er derfor at det er et problem med serveren.

Den eneste måde jeg kan tilgå serveren på er via consollen, da jeg af
ovenstående grunde ikke kan logge på via en klient.
Jeg har kørt DSREPAIR og VREPAIR, men der var ingen fejl.

Er der nogen der har en god idé til hvad problemet er ? Jeg har forsøgt mig
frem på knowledgebasen på www.novell.com uden held (jeg har muligvis søgt
efter det forkerte ?)
Jeg vil gerne have indlæst den sidste nye servicepack (SP9), sådan at jeg er
sikker på at det ikke er problemet, men jeg ved ikke hvordan man gør, når
man kun kan tilgå serveren via consollen. Er der nogen der kan hjælpe med en
instruktion ?

Jens

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 30-05-03 01:11

Kan det være noget en fejl i loginscriptet? prøv at disable dettet i
klienten under login

Karsten