HJÆLP af synsk ønskes!!!
Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 21-03-03 17:46

Hej.........

Jeg er i den uheldige situation at jeg har mistet mine nøgler. Men
"heldigvis" befinder de sig i mit hjem, jeg kan BARE IKKE finde dem.
Jeg har ledt & ledt.
Jeg "mistede" dem i går efter jeg låste mig ind (omkring kl 1200)
Nøglerne består af 3 stk
1 cykel nøgle
1 alm. nøgle (til huset)
1 sort "letvægtsnøgle" osse til huset, samlet i en Bjørn Borg nøglering.

Er der nogen der kan hjælpe mig ? & evt. se hvor de ca befinder sig ?

På forhånd tak

-Mie

Fra : Tanja Bromley

Dato : 21-03-03 19:30

"Mie Kierkegaard" <mk@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1 cykel nøgle
> 1 alm. nøgle (til huset)
> 1 sort "letvægtsnøgle" osse til huset, samlet i en Bjørn Borg nøglering.

Prøv med et pendul - det er da næsten det letteste, hvis det haster.
Du kan lave et selv ved at sætte en tung møtrik i en kæde.

/Tanja

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 21-03-03 22:08

> [...]
> Hej.........
> Er der nogen der kan hjælpe mig ? & evt. se hvor de ca befinder sig ?

Hæi do

Jeg gætter på at de ligger ved dit anlæg.

hamselv herfra

--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSE.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 22-03-03 21:01

Ved mit anlæg ?????????
-kan du komme det lidt nærmere ???

Mie

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 23-03-03 08:43

> Ved mit anlæg ?????????
> -kan du komme det lidt nærmere ???
>
> Mie

Hæi do

Nåhhhhh, der er måske en der har mere end ét anlæg der hvaaa
Mit anlæg står samlet ét sted, men hvis nu det er i en reol med palde bagpå
og huller til ledninger og de måske er faldet derned, såhhhhh er det godt
nok et bøvl.

Nærmere kan jeg ikke komme.

Jeg er BTW altså ikke synsk, det var bare min første indskydelse da jeg
læste indlægget.

Så jeg håber dælme da de ligger der, så kan jeg da være lidt stolt af mig
selv

hamselv herfra

Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 24-03-03 13:43

Har desværre stadig ikke set skyggen af dem =O(
-Håber på lidt held!!

Fra : Methe

Dato : 03-04-03 07:33

"Mie Kierkegaard" skrev d. 21-03-03 17:46 dette indlæg :
> [...]
nøglering.

> Er der nogen der kan hjælpe mig ? & evt. se hvor de ca befinder sig ?

Hvis du endnu ikke har fundet dine nøgler, så følger der her nogle
forslag:
Prøv evt. i dit køleskab, hvis du havde varer med hjem - led grundigt.
I dit skab m. tøj, skuffer m. tøj etc. eller på bunden af det skab, hvor
den jakke hænger - den jakke du havde på på selve dagen.
Og sidst - tomme plastikposer, hvis du havde været ude at handle den
dag.

Held og lykke.

Methe

http://www.kandu.dk/

Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 03-04-03 08:07

Hejsa....

Jeg har fundet dem =O) men takker for dit indlæg =O)

-Mie

Fra : Linda

Dato : 03-04-03 08:35

Bare nysgerrig hvor var de ?

Linda

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-04-03 09:33

Linda wrote:

> Bare nysgerrig hvor var de ?

Ved anlægget!

P.S. Linda og Mie, I må meget gerne benytte den gængse måde at citere
indlæg på. Det vil sige start med citaterne - hvor I forøvrigt gerne må
klippe det overflødige fra - og skriv så jeres svar nedenunder. Det vil
gøre det meget nemmere at følge med i debatterne. I kan eventuelt læse
om den rette citatteknik på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Mie Kierkegaard

Dato : 03-04-03 13:33

Ved kældertrappen på en hylde... Og ærligt så kan jeg bare ik mindes jeg har
smidt dem der, men det må jeg jo ha´på et eller andet tidspunkt =O

-Mie

Fra : Mari

Dato : 02-05-03 18:26

> Ved kældertrappen på en hylde... Og ærligt så kan jeg bare ik mindes jeg
har
> smidt dem der, men det må jeg jo ha´på et eller andet tidspunkt =O

Jamen så er det jo nok ikke hverken første eller sidste gang,
de er blevet væk )

/Mari