Multidomain mailserver til OS2 er nu i GA~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 23-03-03 15:43

Det er ikke en freeware ting.
Men den kan i min udgave køre 100 domain med 1000bruger.

Her er kort hvad det er.

Mailserver:
ZeroToaster::MTA is a java driven full featured
POP3/SMTP mail server.
- multihoming
- accounting
- relay/backup
- bayesian spamfilters
- mailhub (C/S model)
- remote configuration GUI
- AV scan (Norman AV Server)
- clustering
- and all the other features you need for an ISP or a SOHO
configuration Copyright (C) bernd hohmann

Fra : Lars Lund

Dato : 24-03-03 06:52

Bent Nielsen wrote:

> Mailserver:
> ZeroToaster::MTA is a java driven full featured
> POP3/SMTP mail server.
> Copyright (C) bernd hohmann

Findes der også f.eks. en hjemmeside for ZeroToaster?

--

\lars

Erstat "ikke" med "ll" i mailadressen før @ ved svar på denne mail.

Replace "ikke" with "ll" in the mailadress before @ replying direct on
this mail.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-03-03 20:23

Lars Lund wrote:

> Findes der også f.eks. en hjemmeside for ZeroToaster?

The webpage is currently under construction and
he will start after the 1st april. he currently writing the
documentation but it isn't proof-readed.

lidt fra den den readme som han arbejder på.

copy----
Overview
========
ZeroToaster::MTA is a very fast and responsive POP3/SMTP mailserver with
all the features an ISP, Small Office / Home Office or Individual user
needs.

Requirements
- Java 1.1.8 and above
- Filesystem which allows long filenames
- An operating system like Windows, OS/2, Unix
- A working TCP/IP stack
- about 5-8 MB free memory
copy end----

Copyright (c) bernd hohmann

Bernd hohmann kan svare på mere hvis der er nogen som er intereseret.

Mail: hohmann@harddiskcafe.de