Kinesisk
Fra : Morten

Dato : 17-03-03 21:17

Hej med jer

Jeg er interesseret i at lære kinesisk (mandarin), til brug i forbindelse
med mit arbejde, idet størstedelen af mit arbejde bygger på handel med
Taiwan (IT-udstyr). Er der nogen af jer som ved hvor i Nordjylland (eller
måske midtjylland) man kan lære dette? Selvfølgelig bare på begynder niveau.

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Søren Houen

Dato : 18-03-03 13:47

Prøv at kigge på Folkeuniversitetets hjemmeside:

http://www.folkeuniversitetet.dk/

Mvh. Søren Houen

Fra : Morten

Dato : 18-03-03 17:43

"Søren Houen" <soren@houen.com> wrote in message
> Prøv at kigge på Folkeuniversitetets hjemmeside:
>
> http://www.folkeuniversitetet.dk/
>
> Mvh. Søren Houen

Tak, men det kræver desværre at man kender og taler sproget i forvejen,
hvilket jeg ikke gør... :(

Andre forslag?

Mvh Morten

Fra : Søren Houen

Dato : 18-03-03 18:28

| Tak, men det kræver desværre at man kender og taler sproget i forvejen,
| hvilket jeg ikke gør... :(

Ja, det så jeg godt, men jeg mener at de udbyder "kinisisk basiskursus" i
efterårssemestrene.

/ Søren :)