rollespil for 10-13 årige i fritidsklub-re~
Fra : Onkel Ond

Dato : 17-03-03 16:41

Hej NG

Jeg vil lige høre hvor man skal henvende sig,
for at få noget hjælp til at arrangere en live rp
dag for 40-50 drenge og piger i alderen 10-12-13
år.
Tanken opstod fordi vi førhen har haft et
arrangement 4-5 klubber sammen, men ingen af
de implicerede voksne har andet end et sporadisk
eller ikke-eksisterende kendskab til både RP og live.
Arrangementet var dog, på trods af vores ringe
viden, en kæmpe succes, og der har siden været
megen snak om at gøre det igen.
Denne gang kunne vi imidlertid godt tænke os, at
der var nogen der vidste noget om det, og havde
prøvet det før, der gad hjælpe os med at planlægge
og udføre dagen.
Spørgsmålet er hvem der kan hjælpe, og hvad det
koster.
Vi håber på at få fat på en forening, der udover at
være vant til at arrangere eventyr i skoven, også har
en masse fedt udstyr, der kan være med til at højne
oplevelsen af autencitet og drama (eller noget...)

Håber på at høre fra jer

Mange hilsner

/Jakob Færch-Jensen

Fra : morten lund

Dato : 17-03-03 20:11

Hej Jakbo; det første problem er lige hvor alle jeres fritidsklubber ligger
henne i landet; men jeg vil anbefale http://www.laivforum.dk/
hvo der hænger en masse af de dersens livespillere; og sikkert også nogen
fra jeres del af landet

/Morten
chefinfonaut, Fastaval