java og perl
Fra : andy

Dato : 25-02-03 00:12

er der foreskeld i koderne i at bruge java og perl schipt?

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 25-02-03 00:30

On Tue, 25 Feb 2003 00:11:46 +0100, andy wrote:

> er der foreskeld i koderne i at bruge java og perl schipt?

Ja.

(Uanset på hvilken måde dit uforståelige spørgsmål skal tolkes, er det
højest sandsynligt det rigtige svar).

Mvh.

--
"Q: Have you ever been in the army? Adam Sjøgren
A: No, my feet hurt when I think about soldiers. asjo@koldfront.dk

Fra : andy

Dato : 25-02-03 10:37

Jeg mener når du laver en program kode i java schipt, er det så den samme
kode der skal bruges for at lave den samme hanling perl schipt.

asjo@koldfront.dk

Fra : Martin Kofoed

Dato : 25-02-03 12:40

andy wrote:

> Jeg mener når du laver en program kode i java schipt, er det så den samme
> kode der skal bruges for at lave den samme hanling perl schipt.

Hej Henrik!! Det er dig, ikke? ;)

--

Martin

Fra : Peter Makholm

Dato : 25-02-03 10:39

"andy" <a.brandorff@post.tele.dk> writes:

> Jeg mener når du laver en program kode i java schipt, er det så den samme
> kode der skal bruges for at lave den samme hanling perl schipt.

Nej, det er to forskellige programmeringssprog. Det er Java og
JavaScript i øvrigt også.

--
Peter Makholm | Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
peter@makholm.net | pants and slide on the ice