Aarhus.pm
Fra : Flemming Frandsen

Dato : 21-02-03 15:55

Er det ikke lang tid siden Aarhus.pm har holdt et møde?

Fra : Christian Laursen

Dato : 21-02-03 16:00

Flemming Frandsen <ff-news.tiscali.dk@partyticket.net> writes:

> Er det ikke lang tid siden Aarhus.pm har holdt et møde?

Ikke voldsomt, det var den 14. januar.

Christian Laursen

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 21-02-03 16:10

Christian Laursen <xi@borderworlds.dk> wrote:

> Ikke voldsomt, det var den 14. januar.

Det kan man jo også sige er lang nok tid siden...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 21-02-03 16:33

Rune B. Broberg wrote:
> Det kan man jo også sige er lang nok tid siden...

Netop, man kunne potentielt have drukket 3648 pints siden, så vi har en
del at indhente.

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 21-02-03 17:46

Flemming Frandsen <ff-news.tiscali.dk@partyticket.net> wrote:

> Netop, man kunne potentielt have drukket 3648 pints siden, så vi har en
> del at indhente.

Jeg tror nu også enkelte af medlemmerne har taget deres
medlemsaktiviteter med dem hjem ;)

Fra : Morten Guldager

Dato : 21-02-03 18:19

Fri, 21 Feb 2003 at 15:33 GMT Flemming Frandsen wrote

> Netop, man kunne potentielt have drukket 3648 pints siden, så vi har en
> del at indhente.

Efter 3648 pints bør man måske overveje et sprog med en mindre
striks syntax.

/Morten

Fra : Kjeld Flarup

Dato : 22-02-03 01:08

Morten Guldager wrote:
> Efter 3648 pints bør man måske overveje et sprog med en mindre
> striks syntax.

Nja, syntaxen ender nemt på rygraden, men tilgengæld så er perls godmodige
semantik godt i den situation

--
------------------------- Med Liberalistiske Hilsner --------------------------
Civilingeniør, Kjeld Flarup - Mit sind er mere åbent end min tegnebog

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 21-02-03 17:48

Flemming Frandsen <ff-news.tiscali.dk@partyticket.net> writes:
> Er det ikke lang tid siden Aarhus.pm har holdt et møde?

Du hedder da ikke Erwin?
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Erwin Lansing

Dato : 22-02-03 10:58

In article <0ffzqha8d7.fsf@laphroaig.balker.org>, Lars Balker Rasmussen wrote:

> Du hedder da ikke Erwin?

Jeg gør og jeg kan ikke være enig med Flemming (men det kommer
vel ikke bag på nogen).

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 22-02-03 12:46

Erwin Lansing wrote:
> Jeg gør og jeg kan ikke være enig med Flemming (men det kommer
> vel ikke bag på nogen).

Eh, wot? Du plejer da at være enig med mig...

Fra : Erwin Lansing

Dato : 23-02-03 12:18

In article <8rJ5a.92644$Hl6.8866062@news010.worldonline.dk>, Flemming Frandsen wrote:

> Eh, wot? Du plejer da at være enig med mig...

Jeg burde nok lad være med at spise så mange svampe når jeg
skal skrive noget offentlig. Der burde selvfølgeligt står kun,
ikke ikke. Jeg trænger til en øl.

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 27-02-03 16:05

Erwin Lansing <harvester@rbl.fnidder.dk> writes:

> Jeg burde nok lad være med at spise så mange svampe når jeg
> skal skrive noget offentlig. Der burde selvfølgeligt står kun,
> ikke ikke. Jeg trænger til en øl.

Hvorfor vi hellere må mødes på Bryggeriet tirsdag den 11/3, kl 17.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Erwin Lansing

Dato : 27-02-03 22:24

In article <0fptpd7oiu.fsf@laphroaig.balker.org>, Lars Balker Rasmussen wrote:

> Hvorfor vi hellere må mødes på Bryggeriet tirsdag den 11/3, kl 17.

Det synes jeg er det mest fornuftige jeg har hørt dig sige i lang
tid. Herligt! Indtil da må vi så nøjes med lidt whiskey og
østrisk Apfelkorn.

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 28-02-03 17:24

Lars Balker Rasmussen wrote:
> Hvorfor vi hellere må mødes på Bryggeriet tirsdag den 11/3, kl 17.

Det kan jeg ikke svare dig på, så lad os det!

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 22-02-03 21:23

On Sat, 22 Feb 2003 09:58:08 +0000 (UTC), Erwin Lansing wrote:

> Jeg gør og jeg kan ikke være enig med Flemming (men det kommer
> vel ikke bag på nogen).

Eftersom du var ved at hænge på regningen sidst, er det vel forståeligt :)

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Erwin Lansing

Dato : 23-02-03 12:16

In article <slrnb5fmu9.2ju6.sonny@bofh.nerdheaven.dk>, Sonny T. Larsen wrote:

> Eftersom du var ved at hænge på regningen sidst, er det vel forståeligt :)

Nu var det faktisk Jens der stod for det financielle del af den regning,
men situationen var langt fra en happy end på aftenen.

Mon ikke vi burde give os en chance til :)

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 23-02-03 13:38

Erwin Lansing <harvester@rbl.fnidder.dk> wrote:
> Nu var det faktisk Jens der stod for det financielle del af den regning,
> men situationen var langt fra en happy end på aftenen.

Endte alt godt i sidste ende? Jeg var jo desværre nødt til at nå et tog,
og måtte gå tidligt...

> Mon ikke vi burde give os en chance til :)

Joda, men jeg er ikke sikker på jeg tør stole på Arriva's evne til at
transportere mig .. ;)

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 23-02-03 16:30

On Sun, 23 Feb 2003 11:16:01 +0000 (UTC), Erwin Lansing wrote:

> Nu var det faktisk Jens der stod for det financielle del af den regning,
> men situationen var langt fra en happy end på aftenen.

Jeg nåede vist at gå, inden det udviklede sig - hvad var der ikke betalt for?

> Mon ikke vi burde give os en chance til :)

Det synes jeg - det var da en hyggelig aften.

Øl og ko i rigelige mængder - XL er jeg med på at prøve igen.

Fra : Erwin Lansing

Dato : 23-02-03 16:55

In article <slrnb5hq4r.2ks5.sonny@bofh.nerdheaven.dk>, Sonny T. Larsen wrote:

> Jeg nåede vist at gå, inden det udviklede sig - hvad var der ikke betalt for?

Jeg kan ikke huske det præcist, Jens kan måske. En chocoladedims
og noget andet, tror jeg.

> Det synes jeg - det var da en hyggelig aften.
>
> Øl og ko i rigelige mængder - XL er jeg med på at prøve igen.

Ikke meget diskussion der :)

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk

Fra : Mads Toftum

Dato : 24-02-03 20:28

On 23 Feb 2003 15:29:44 GMT, Sonny T. Larsen <sonny@unix.dk> wrote:

> Øl og ko i rigelige mængder - XL er jeg med på at prøve igen.

+1 - det var jo slet ikke så ringe sidst ;)

vh

Mads Toftum
--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 25-02-03 20:30

Mads Toftum wrote:

> +1 - det var jo slet ikke så ringe sidst ;)

**= 4;