Fransk privatundervisning ønskes
Fra : _Kenneth@dideriksen.~

Dato : 02-03-03 16:58

Hej jeg er en pige på 16 der skal starte på HF efter sommerferien.
Jeg skal hav vidregående fransk på HF, men har ingen forudgående kundskaber.
Jeg søger en evt. studerende der for en rimelig penge vil give mig
privatundervisning
én til to gange om ugen i sommerferien. Undervisningen kan foregå hos mig i
Herlev ved KBH, eller
hos dig i KBH området
Send en mail til min far kenneth@dideriksen.dk og oplys pris og lidt om din
baggrund.

Kærligst Julie

Fra : Helle

Dato : 02-03-03 17:13

"_Kenneth@dideriksen.dk" <nospam_Kenneth@dideriksen.dk> wrote in message
> [...]
> privatundervisning
> én til to gange om ugen i sommerferien. Undervisningen kan foregå hos mig

Hvorfor søren vælger du at tage fransk på vidergående niveau?? - når du ikke
har haft fransk før? det er da helt skørt efter min mening. Jeg går selv på
hf så jeg formoder at du har talt med en studievejleder, på det pågældende
uddannelsessted hvor du skal tage din hf?..

/Helle

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-03-03 17:29

"_Kenneth@dideriksen.dk" <nospam_Kenneth@dideriksen.dk> posting:

>Jeg skal hav vidregående fransk på HF, men har ingen forudgående kundskaber.

Du er sikker på, det er fransk fortsættersprog tilvalg og ikke
fransk begyndersprog tilvalg, du skal have?

Hvis det på den pågældende inst., du skal have din hf, ikke er
muligt at få begyndersproget, så kan du sikkert godt få lov at tage
den et andet sted som enkeltfags-undervisning, se fx
http://www.kvuc.dk/

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.