Nyt Rollespils Forum
Fra : Hans Jørgen Kristens~

Dato : 01-03-03 18:52

Hejsa til jer alle her

Hvis i har lyst til at spille noget rollespil via forums, så kik ind forbi
her: www.ultimateroleplay.dk

Der er ikke meget der inu, men håber at nogle af jer ville ændre på dette .
Og skulle lysten til at være gamemaster i sit ejet spil være der, så er alle
muligheder for det her.

Stedet er på engelsk.

Kazzel

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 02-03-03 16:30

Hmm, det bliver da spændende og se om I kan få gang i noget online
rollespil.

.... for diskutions fora om rollespil på engelsk er der ikke mangel på

Hilsen Mads

Fra : Hans Jørgen Kristens~

Dato : 03-03-03 15:04

Hej Mads

Jeg er godt klar over at der er mange diskutions foras omkring rollespil,
men som du allerede har opdaget, så er det unikke ved denne fora at man kan
få lov til at spille noget rollespil, der er allerede gang i 1 spil og jeg
mangler kun en person til at starte mit eget, og som det ser ud nu, er jeg
rimlig tilfreds med udviklingen af foraet, eftersom det kun har været online
i en uge.

Hilsen Hans Jørgen