lider du af borderline ???
Fra : Li Lo

Dato : 27-02-03 21:10

Hejsa
Jeg er en pige på 23 der lider af borderline, og jeg vil meget gerne i
kontakt med andre med denne dirknose.
Så skriv endelig !!!

Venlig hilse Lise Lotte

Fra : Henrik Andersen

Dato : 16-03-03 13:03

Hej :

Undskyld mig, men hvor har du fået den diagnose !!
Det ser for mig ud til der er flere og flere der bliver ramt af dette.
Bekymrende for de ramte og omverden.
I syv år har jeg lagt under for en kæreste der i den grad var sig selv
nærmest, og ikke besad følelser, jo men de skulle ikke frem ! Sled og
slæbte, har 2 børn med hende, de lever ved hende nu, efter hun brød forhold
for 120. gang.
Antager hun lider af Borderlin/Narcissisme, og ligger alle til last, børn,
omgangskreds. De samme fejl gentages igen og igen.
Bedrøvet ser jeg på hvordan hun ødelægger alt for sig selv. Burde gå til
myndighederne, men at stå og anklage, er svært når jeg selv er totalt
ødelagt.
Inderst inde ved jeg hun er en stakkel, hvor ond kan jeg være !!! .
At se min datter på 4 år sidde ved mig på weekend besøg, og tårene triller
fra hende, ingen lyd, men visheden om hvad der trykker hende !!!
Tydelig ramt af hendes mors udbrud, raseri anfald, skiftende meninger/humør.
Har skam også en pige på 8 år, som ikke må se mig for moderen, da hun ikke
er biologisk min ( var selv med til fødsel ), har dog aldrig set den ægte
vare !!.
Dette er bla. moderens våben mod mig !. Rammer vist dybere andet sted.
Så sidder i et tømt hus med al gæld, mens ex render i byen, og skrive smæde
breve til amtet. Anklager mig for vildt.
Hvor finder man overskud mod sådan et væsen.
Som jo egentlig er et menneske der har dybe sår i sjælen.

Sorry men skulle lige af med lidt indstængt....
Har oversat en del af de engelske sider om emnet, bare for at få klarhed
over om det virkelig var mig som ifølge ex var "syg" i roen.

Hvilken årsag bevirkede du blev klar over dit problem ?
Hvad er midlet, for at du kan få en bedre tilværelse ?
Er der fremgang ?

Fra : Louise

Dato : 16-03-03 20:17

[klip]

> [...]
> fra hende, ingen lyd, men visheden om hvad der trykker hende !!!
> Tydelig ramt af hendes mors udbrud, raseri anfald, skiftende

Undskyld men jeg kan ikke lade være med at reagere på det ovenstående...
Hvis din datter mistrives hos hendes mor, ville det så ikke være en ide at
få hende hjem til dig så hun undgår eventuelle mærker på sin sjæl? Et barn
har utrolig meget brug for en tryg opvækst med omsorg, og hvis hendes mor
ikke kan give hende det er det efter min mening ikke der hun skal bo...
(kender ikke jeres historie så jeg kan ikke vide hvorfor hun bor hos sin
mor)

Louise

Fra : Henrik Andersen

Dato : 16-03-03 21:07

Hej ,,
Forstår, men jeg er låst i min situation, trængt øko. mm.
At kæmpe mod en person der lider af dette, er ikke nemt.
For det ikke er løgn, var jeg så dum at tro på hendes lyserøde lovninger, og
fik et barn mere !!!
Endnu en datter på 5 md. set hende i 15 min, det er hårdt mod sjælen.
At stå som mig, ( og mange andre mænd ) er svært. Alle instanser peger væk,
ikke deres bord.
Prøv andetsteds. Moderen er chamerende i første omgang,, og får vendt alt
imod mig.
Amtet og kommune lader bare stå til. Jeg ved jeg er en god far. Jeg ved de
har det hårdt.
Men min kampgejst er væk. Kommunen har lyttet, og !!!!
De får en snak med moderen, som så leger den lille uskyldige, som bliver
trådt på.
Jeg har nu gået til hjernevrider 12 gange, og fået lidt på plads,
bekræftigende at få svaret på, hvorfor jeg fik tilskud.
Ikke pga. selvmordstanker. Men fordi jeg har en syg person i min næreste
kreds.
Flot at hendes læge igennem alle år, skriver sådan en henvisning. Og ellers
lader det stå til.
Som Amt, kommune, etc.
Hun tømte "vores hjem" totalt, med låsesmed, krisecenter = kommune, og et
flytte firma.
Hun kom gravid med 3 poser, og dragede afsted med en fyldt lastbil.
Fik politiet til at komme ud, men for sent.. bodeling min bare....
Leder på krisecenter blev fyret, sagen blev tysset ned.
Bare ærgeligt sonny boy....
Hvorfor tog hun på krisecenter !!! tja ifølge hende, drev jeg psykisk
terror på hende..
Hmm det var mig der tabte 15 kg, og græd mange tårer, fik først mit barn at
se efter 3 md.
Jeg skulle bevise at jeg kunne klare at passe pigen ,, samvær = 6 timer hver
anden week.
Ydmygende, når det nu var mig der passede børn altid, mens hun rendte i
byen, og skulle finde sig selv !..
Hvad skal jeg gøre , måske !!

Henrik

Fra : Louise

Dato : 23-03-03 14:30

"Henrik Andersen" <hr.h@andersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hver
> anden week.
> Ydmygende, når det nu var mig der passede børn altid, mens hun rendte i

Sikke en uhyggelig historie... Og tænk på de små børn. det er dem der kommer
til at betale den største pris.
Har en god ven der også har problemer med sin eks. Han har meldt sig ind i
foreningen Far... Mon ikke de kan hjælpe dig både på den ene og anden måde.
Kender den ikke selv så godt, men jeg er jo også af det andet køn...

Du kan gå ind på deres hjemmeside og snuse lidt rundt. Jeg er sikker på at
der er andre fædre med et problem der minder om dit...

Deres hjemmeside er: http://www.foreningenfar.dk

Louise