Karimater til orkehæren
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 26-02-03 23:32

Mangler en hulens masse meter liggeunderlag eller lignende materiale til
våbenproduktion i liverollespil.

Kan nogen hjælpe med aflagte liggeunderlag, eller en god ide til en billig
leverandør?

--
=||===>
Venlig hilsen Troels

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 27-02-03 15:03

"Torben Abilgaard" <toa@fjernmigbt.dk> writes:

> Mangler en hulens masse meter liggeunderlag eller lignende materiale til
> våbenproduktion i liverollespil.

Til stokke og lignende, vil jeg foreslå at du bruger den type
skumisolering, der er beregnet til vandrør. Det har allerede den
ønskede form og kan nemt lægges omkring en stok eller stav. Og det er
svjh. ikke specielt dyrt. Materialet er det samme, som bruges til
liggeunderlag, så det klapper ikke sammen på samme måde som
alm. skumgummi. Fås i byggemarkeder, f.eks. Silvan.

Mht. liggeunderlag, så mindes jeg for nogle år siden at have set nogle
billige i Jysk Sengetøjslager. Jeg ved ikke om de har dem endnu.

   Torben

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 27-02-03 15:39

> Kan nogen hjælpe med aflagte liggeunderlag, eller en god ide til en billig
> leverandør?

Jeg synes at erindre at Harald Nyborg er ganske billig hvad liggeunderlag
angår.

Jakob