Kollon i Novell NW 3.12?
Fra : Sib

Dato : 26-02-03 11:34

Hej NG

Jeg skal stille uret i vores server og skal så skrive f.eks. 10:52:00
Men hvordan får jeg taste : (læs: kollon)?
Tasterne er jo ikke der hvor de skal være, skal jeg have = taster jeg ´
Men hvor er så : ?
Jeg synes jeg har prøvet alle taster ??

Please hjææææælp

Signe B

Fra : Erik Klausen

Dato : 26-02-03 11:25

On Wed, 26 Feb 2003 11:34:24 +0100, "Sib" <Sib@no.spam> wrote:

> [...]
> Men hvordan får jeg taste : (læs: kollon)?
>Tasterne er jo ikke der hvor de skal være, skal jeg have = taster jeg ´

Prøv med shift-Æ. Virker det ikke, så hold Alt nede, mens du taster 58
på det numeriske tastatur.

Med venlig hilsen
Erik Klausen

Fra : Sib

Dato : 26-02-03 12:22

Tak for et lynhurtigt svar: Shift-Æ, var løsningen

Tak
Sib