Magic the Gathering -- sælge hvor?
Fra : As

Dato : 20-02-03 01:08

hej
jeg har besluttet mig for at sælge min samling af 'magic the
gathering'-kort, hvordan kommer man i kontakt med eventuelle købere i
danmark, findes der nogle hjemmesider der kan bruges?

Fra : Kuruderu

Dato : 20-02-03 13:10

Det er et godt spørgsmål, jeg tror det er lige en 2-3 år for sent men
prøv at kontakte de forskellige foreninger i dit nærområde kan være de kan
hjælpe dig

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : XeroX42

Dato : 22-02-03 14:23

"As" skrev d. 20-02-03 01:08 dette indlæg :
> [...]
> gathering'-kort, hvordan kommer man i kontakt med eventuelle købere i
> danmark, findes der nogle hjemmesider der kan bruges?

jeg er måske interreseret i at købe men det kommer an på prisen og hvor
mange kort der er.. men skriv til thomasa@pc.dk med et bud..

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Anthoni Andrease~

Dato : 29-03-03 00:27

Der er også en mulighed at for sælge på en af netauktionerne (QXL o.a)