IT chef?
Fra : Jørgen J.

Dato : 10-02-03 22:49

Jeg har en datamekaniker uddannelse og er p.t. ansat som
systemadministrator, men jeg overvejer på længere sig at blive IT chef i en
mindre eller større privat virksomhed (har 2 års erhvervs erfaring). Hvilke
kurser/uddannelser skal jeg have for at opnå mit mål? Jeg har lidt kig på en
Softwareingenør, men det lyder også lidt voldsomt? Det skal være en
uddannelse jeg kan tage mens jeg passer mit normale arbejde. Jeg vil helst
have en form for personlig undervisning, da jeg ikke er sikker på, at jeg
kan tage mig sammen til udelukkende at tage hjemmeopgaver (kan jeg sagtens
til dels.. bare ikke kun det).

Jørgen