ISDN konfigurations managere - ODIN
Fra : steen

Dato : 07-02-03 12:57

Hi all

Er der nogen der har haft held til at få f.eks Lasat eller Zyxel's
konfigurations programmer til at virke under OS/2, via Odin..??
Tilsyneladende har Odin ikke hul til porten.

Takker
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-02-03 19:49

In dk.edb.os2, steen <bondos@paradis.dk> says...
> Er der nogen der har haft held til at få f.eks Lasat eller Zyxel's
> konfigurations programmer til at virke under OS/2, via Odin..??

Zyxel har da sin egen terminalsoftware.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Knud

Dato : 08-02-03 12:08

Har de ikke også lavet en java config manager ?

Har selv brugt en telnet session altid.

Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-02-03 17:31

In dk.edb.os2, Knud <knud-ch.skrald@nypost.dk> says...
> Har selv brugt en telnet session altid.

Nu har jeg kun Zyxel ISDN-router, men den har da en telnet-daemon
indbygget. Jeg mener det også er tilfældet for 'almindelige' TA'er fra
Zyxel.

Fra : Knud

Dato : 08-02-03 20:37

Jesper G. Poulsen wrote:
> [...]
>

> Nu har jeg kun Zyxel ISDN-router, men den har da en telnet-daemon
> indbygget. Jeg mener det også er tilfældet for 'almindelige' TA'er fra

Det var også det jeg mente.

Knud

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-02-03 16:05

In dk.edb.os2, Knud <knud-ch.skrald@nypost.dk> says...
> Det var også det jeg mente.

Eicon Diva T/A har også et behageligt interface. Zap'o'Comm og at@menu
til serielporten...

Fra : steen

Dato : 08-02-03 09:28

steder.dk wrote in a message to All:

sd> Zyxel har da sin egen terminalsoftware.

Andet end ICM..?? Og ikke 'bare' alm terminal-adgang..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/