Logge på NW5 fra DOS med TCP/IP netværk
Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 01-02-03 00:32

Er det mon muligt at logge på en NW5 server fra DOS med TCP/IP
netværk. Det er med en UNDI netværks driver, bootet via PXE.
Serveren kører TCP/IP. Jeg monterer drev fra et MS shared drev og
ville også gerne mounte et novell drev SERVER:SYS\PUBLIC.
Det virker ikke med "net use X: \\SERVER:SYS\PUBLIC", den timer bare
ud og siger "share not found". Jeg har også prøvet med et program
kaldet map.exe, det virker heller ikke.
Jeg har en ide om at jeg skal logge ind på serveren og derefter mounte
drevet, men hvordan gør man.

Håber på mange indlæg, der mangler noget liv i "netware".
/Hans

Fra : Johnni Rindom

Dato : 02-02-03 12:52

har selv rodet lidt med samme problem engang - mener at der på en af dine NW
cd'er ligger en masse clienter deriblandt også en til dos. installer den og
log ind på netværket ( mener faktisk også at den kører loginscriptet til den
enkelte bruger ). Jeg mener det var noget i den retning som fik mit til at
hjælpe - men skriv igen hvis det fejler - det kan være jeg stadig har den
startupdiskette et eller andet sted .

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-02-03 23:12

Jeg fand noget kaldet srvrinst og doswin32 på en af CDerne, det ser
lovende ud, prøver imorgen.
/Hans