winos2
Fra : John Faurholt

Dato : 18-01-03 09:09

Hej Alle

Jeg ville prøve at installere peer. support på winos2, desværre viste setup kun
hvad den skulle bruge til og med disk 5 dernæst stod der kun disk. hvilket ikke
gav meget mening.
Er der nogen der kan fortælle hvad der skal til, for at få færdigjort
installationen?

John Faurholt

Fra : Knud

Dato : 18-01-03 12:18

Det kan vist ikke lade sig gøre sv. jeg husker.
Netbios er der men ikke mere.

Knud

Fra : peter volsted

Dato : 18-01-03 13:49

hi

Peer to peer & Lanserver er ikke i 'standard' tcp/ip pakken; men i
WarpConnect, Warp Server for e-b, og vist osse i ecs.
Kan det være forklaringen?

--
good luck

peter

Fra : John Faurholt

Dato : 18-01-03 14:25

On Sat, 18 Jan 2003 12:48:34 UTC, peter volsted <pvolsted@image.dk> wrote:

> [...]

Jeg prøver lige at forklare mere detaljeret.
Husets printer sidder på hustruens win pc, jeg vil så gerne prøve et gl. dos
program hvorfra jeg vil printe, det viser sig så at der ikke er net værk på
winos2, man skal så køre win-os2 setup og skifte system settings, her får man så
mulighed for at vælge "peer for os2" man bliver så bedt om nogle disketter som
man finder på Warp cd'en :\OS2IMAGE\DISK_W1 til DISK_W5 , efter nr5 er kørt
fint ind står så "Plese insert the ." og så er jeg er på skideren da jeg ikke
kan hitte ud af hvad der mangler.
Håber dette kaster mere lys over sagen.

John Faurholt

Fra : peter volsted

Dato : 18-01-03 15:38

hi

John Faurholt wrote:

> [...]
> fint ind står så "Plese insert the ." og så er jeg er på skideren da jeg ikke

kig i dit \os2\install-bibliotek med dir /o-d *log, og se om den -
evt. de - som er ændrede da du forsøgte at installere kan kaste lys
over sagen.
Jeg har ikke prøvet at forbinde til anden windows pc, men har
tidligere tumlet noget med et winos2-bankprogram og tcpip. Jeg
smider en IBM TcpDosWin1997.inf i din mail-kasse.
Hvis du tidligere har kørt tcpip v. 4.0 og opdateret den med 4.1 og
højere, er der sket en del ændringer i bilioteksstrukturen som du
kan læse om i de relevante readme-filer.
Håber det hjælper, ellers vend tilbage.

--
good luck

eter