aarhus.pm
Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 13-01-03 13:23

Bryggeriet, tirsdag, 17:00 - ?

Dette ville man allerede vide hvis man var på mailing-listen.

Vær der, eller vær en geometrisk figur med fire lige lange sider.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 13-01-03 14:58

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:
[..]
> Vær der, eller vær en geometrisk figur med fire lige lange sider.

... en rhombe? =)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Christian Vandsø

Dato : 13-01-03 15:03

On Mon, 13 Jan 2003 13:57:33 +0000 (UTC), "Rune B. Broberg"
<usenet@mihtjel.dk> wrote:

>Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:
>[..]
>
>.. en rhombe? =)

Sheesh.. han mente naturligvis et parallelogram

/Christian

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 13-01-03 15:05

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> writes:
> Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:
> [..]
>
> .. en rhombe? =)

$mihtjel->SetShape(Geometry::Rhombe, "-force" => 1);
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Jesper Monsted

Dato : 13-01-03 18:43

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> wrote in news:avugkd$kjs$1
@news.mihtjel.dk:
> .. en rhombe? =)

Du skal aldeles ikke vise din rumpe frem på nooz!

--
/Jesper, der blah blah uofficielt blah

Fra : Mads Toftum

Dato : 13-01-03 22:29

<usenet@mihtjel.dk> wrote:
> .. en rhombe? =)

Gad vide hvor meget gaffa der skal til for at sætte en mihtjel
fast på en af bryggeriets tanke? ;)

vh

Mads Toftum
--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall

Fra : Jens Rohde

Dato : 13-01-03 22:47

On 13 Jan 2003 21:29:23 GMT, Mads Toftum <mt@dev.null> wrote:

>Gad vide hvor meget gaffa der skal til for at sætte en mihtjel
>fast på en af bryggeriets tanke? ;)

Det kan vel komme an på en prøve. Jeg sponsorerer gerne en rulle gaffa
;)

/Jens
Roger over & ud...

Fra : Peter Makholm

Dato : 13-01-03 23:35

Mads Toftum <mt@dev.null> writes:

> Gad vide hvor meget gaffa der skal til for at sætte en mihtjel
> fast på en af bryggeriets tanke? ;)

Husk at videnskablige forsøg skal kunne reproduceres. Det ville derfor
være rart hvis du lige skrev hvor meget gaffa jeg skal købe ind til
LinuxForum.

--
Peter Makholm | Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
peter@makholm.net | pants and slide on the ice

Fra : Erwin Lansing

Dato : 14-01-03 09:21

In article <87lm1oznk2.fsf@xyzzy.adsl.dk>, Peter Makholm wrote:

> Husk at videnskablige forsøg skal kunne reproduceres.

Hvis ikke så bliver vi vel nød til at mødes endnu en
gang for at drøfte om det forrige møde var "god
videnskablig skik"

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 14-01-03 22:07

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:
> Bryggeriet, tirsdag, 17:00 - ?

Av... av. Meget mad. Nu må jeg hellere sove... godt møde, ellers.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 14-01-03 22:48

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> writes:
> Av... av. Meget mad. Nu må jeg hellere sove... godt møde, ellers.

Bøf - Rune, 1 - 0.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Erwin Lansing

Dato : 14-01-03 22:56

In article <b01u5v$7lv$1@news.mihtjel.dk>, Rune B. Broberg wrote:

> Av... av. Meget mad. Nu må jeg hellere sove... godt møde, ellers.

for meget enda. der er i hvert fald een, sandsynligvis flere, der har
"glemt" at betale for deres spise- eller drikkevare (eller dele af det).
Hvis nogen foeler sig truffet maa De hellere komme frem inden det bliver
optaget i referatet.

-referenten, som ikke synes der er sjovt at folk loeber fra deres
regning

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk