hjælp ang. datamatikeruddannelsen
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-01-03 23:45

Kan en "gammel" mand på 32 bestå denne uddannelse ??
Jeg er i øjeblikket elektriker, men VIL læse videre og har en stor viden
indenfor pc-verdenen, både angår hardware og software...
Men hvordan vil i vurdere uddannelsens sværhedsgrad, for en der IKKE kan
programmere i forvejen ???

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://dfm.divvy.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : itgrafen

Dato : 08-01-03 00:14

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indenfor pc-verdenen, både angår hardware og software...
> Men hvordan vil i vurdere uddannelsens sværhedsgrad, for en der IKKE kan

Hej Peter

du kan sagtens gå i gang
det er meningen at du skal lære at programmere under uddannelsen, det er
ikke et must at du kan det inden du starter
det er en stor fordel at have besluttet sig for at VILLE læse videre, det
vil bære dig meget langt også i datamatiker studiet

held og lykke
dorthe sandberg
multimediedesigner

Fra : Registered User

Dato : 08-01-03 18:15

On Tue, 7 Jan 2003 23:45:25 +0100, "Peter Jakobsen"
<pjakob-sletdette-@teliamail.dk> wrote:

> [...]
>indenfor pc-verdenen, både angår hardware og software...
>Men hvordan vil i vurdere uddannelsens sværhedsgrad, for en der IKKE kan

Du kan nemt klare det!
Jeg var 36 år da jeg startede på uddannelsen, og fik et gennemsnit på
10,1.
MVH Claus