snørrebånd.....
Fra : Henrik Holm-Hansen

Dato : 04-01-03 00:10

Hejsa,

Jeg er lammet i venstre arm, og har i noget tid ledt efter en låseanordning
til mine snørresko, da det er umuligt at snørre et par sko med en hånd. Er
der nogen, der ved, hvor man køber en "lås", så snørrebåndet ikke løsner
sig. Jeg tænker på en "dims", som den vores børn har haft i deres vintertøj,
når vi skulle snørre deres hætte. Så var der en "lås" på, og det samme burde
kunne lade sig gøre med et par sko.

Mange hilsner

Henrik

Fra : Leonard

Dato : 04-01-03 08:00

On Sat, 4 Jan 2003 00:10:25 +0100, "Henrik Holm-Hansen"
<henrik@multimail.dk> wrote:

>en låseanordning
>til mine snørresko, da det er umuligt at snørre et par sko med en hånd.

Jeg har set børnesko med "selvsnørende snørebånd", dvs. de var snoet
så det bare var at hive i dem, så blev de siddende. Find en rigtig
skobutik og spørg der.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Sverre Stokke

Dato : 04-01-03 07:57

henrik@multimail.dk skriver:
> [...]
>vintertøj,
>når vi skulle snørre deres hætte. Så var der en "lås" på, og det samme

Prøv den lokale hjælpemiddelcentral, kommunens ergoterapeut eller en lokal
ortopædisk skomager.

Hilsen Sverre.

Fra : Elleteam

Dato : 12-01-03 02:40

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-01-03 16:07

"Henrik Holm-Hansen" <henrik@multimail.dk> writes:

> [...]
> når vi skulle snørre deres hætte. Så var der en "lås" på, og det samme burde

Hvis du kan bruge sådan nogle, som dem der ofte er i børnejakker, kan
de købes hos de fleste stofforretninger i mange forskellige farver.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : cybs

Dato : 05-01-03 02:13

"Henrik Holm-Hansen" <henrik@multimail.dk> skrev i en meddelelse news:3e1618a8$0$156$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsa,
>
> Jeg er lammet i venstre arm, og har i noget tid ledt efter en låseanordning
> til mine snørresko, da det er umuligt at snørre et par sko med en hånd.

Det er det så ikke. Jeg kender flere, som gør det -
her er en af metoderne:

http://www.birgitte-christensen.dk/artiklernye/artikler/enhaandssnoring.htm

MVH

cybs