Bøger til finansiering med risiko
Fra : Kim Jespersen

Dato : 29-12-02 16:39

Hej alle

Håber i kan hjælpe mig lidt.
Jeg har forgæves forsøgt at finde nogle "gode & ordentlige" danske bøger
der beskriver finansiering med risiko, såvel som videregående
finansiering, så godt som min engelske lærebog "Corporate Finance"
Jeg har "kompendium til finansiering" af Jacob Aqraou, men det er ikke nok.
Så jeg håber i har nogle gode tips & titler.

mvh
Kim

--
Forslag til SU reklame :
Du lærer mens du lever, men lever ikke nødvendigvis mens du lærer.

Ugens citat :
- Skader det evigheden at slå tiden ihjel? -

Fra : Kim Jespersen

Dato : 29-12-02 16:44

Ups glemte lige at der er tale om CAPM og APT specifikt.