Spildte uddannelsesomkostninger?
Fra : Jakob Munck

Dato : 27-12-02 21:17

Jeg skal i gang med at lave et (skriftligt) projekt om spild af
uddannelsesomkostninger, og i den forbindelse vil jeg godt høre om der er
nogle, der kan henvise til tekster, links, undersøgelser eller bøger, der
omhandler dette emne.

v.h.
Jakob Munck

Fra : T.Pedersen

Dato : 31-12-02 22:09

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3e0cb299$0$71641$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> nogle, der kan henvise til tekster, links, undersøgelser eller bøger, der

Artikel i Matematik nr. 7, 2001 (det er matematiklærerforeningens blad) af
A.C. Malmberg. Overskrift: 10 millioner spildte matematiktimer?

vh tp

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 01-01-03 01:36

Jakob Munck wrote:

> [...]
> nogle, der kan henvise til tekster, links, undersøgelser eller bøger, der

Kunne jeg få et eksemplar til min hjemmeside?
http://www.haabet.dk/users/folkeskolen/index.html

Fra : Jakob Munck

Dato : 01-01-03 08:15

Jeg skal lige tilføje, at mit projekt først og fremmest omhandler uddannelse
i erhvervslivet.

jm

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 01-01-03 16:05

Jakob Munck wrote:

> Jeg skal lige tilføje, at mit projekt først og fremmest omhandler uddannelse
> i erhvervslivet.

Hvordan vil du adskille uddannelse i børnehaven
og uddannelse erhvervslivet;
når mange af de ting, som man forgæves forsøger, at lære voksne
havde de meget nemmer kunne lære, som børn.

Fra : Jakob Munck

Dato : 01-01-03 17:54

> Hvordan vil du adskille uddannelse i børnehaven
> og uddannelse erhvervslivet;
> når mange af de ting, som man forgæves forsøger, at lære voksne
> havde de meget nemmer kunne lære, som børn.

Det gør man ved at tage udgangspunkt i virksomhedernes regnskaber, og ikke i
samfundets.

jm