Login med NW 4.83 SP1 til NW 3.12
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 18-12-02 11:25

Hej

Jeg har en maskine, som enten kører Windows 2000 eller Windows XP.
Den har installeret NW Client 4.83 SP1.

Når login billedet kommer, er der ikke valgt nogen server.
Dette skal jeg gøre manuelt hver gang.
Der står server navnet, som er korrekt, men login virker ikke førend jeg har
søgt efter servere og valgt den samme som stod i forvejen.

Den huske ikke den valgte server til næste gang.

Er det noget man kan rette / ændre ?

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-02 22:09

On Wed, 18 Dec 2002 11:25:27 +0100, "Michael Vilhelmsen"
<smom22.remove_this_tekst@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>søgt efter servere og valgt den samme som stod i forvejen.
>
>Den huske ikke den valgte server til næste gang.

Tjek om servere findes her....->

Novell Client Configuration -> Location profiles -> Properties for
default profile -> Faneblad NDS....

Hvis serveren ikke står der, så sæt den ind og gem opsætningen.