Søges: Diskette til Netware 3.12
Fra : Morten Kølby

Dato : 17-12-02 21:54

Hej

I forbindelse med forsøg på gendannelse af nogle backup-bånd fra et
gammel Novell Netware 3.12 system, skal jeg have installeret systemet på
en testcomputer. Jeg har fundet alle disketter på nær en der skal hedde
netware_1, som desværre er forsvundet og som forhindre mig i at komme
videre.

Er der nogen der ligger inde med den pågældende diskette, som kan hjælpe
med en kopi?

mvh
Morten Kølby
København

Fra : Kristian Rask

Dato : 19-12-02 13:28

Hej
On Tue, 17 Dec 2002 21:53:46 +0100, Morten Kølby <mok@iaeste.dk>
wrote:

> [...]
>videre.
>
>Er der nogen der ligger inde med den pågældende diskette, som kan hjælpe

Det er licens disketten (server.exe rummer serienummer/clients), kig i
diverse kuverter med netware logoer eller i firmaets pengeskab eller
det sted de iøvrigt opbevarer software licenser

mvh

Kristian