AWE64 gold PnP og eCS
Fra : The Amazing Grace

Dato : 13-12-02 01:11

Hej,

for et par måneder siden havde jeg et spørgsmål om AWE32 PnP på eCS, som
jeg ikke fik løst.

I mellemtiden er min primære maskine brudt ned, så nu handler det om at
få eCS til at "spille" sammen med det AWE64 Gold der sidder i
reservemaskinen.

Jeg har tidligere haft det til at fungere, men jeg kan ikke gennemskue
hvordan...

Alle gode råd modtages med tak...

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Allan

Dato : 13-12-02 20:50

On Fri, 13 Dec 2002 00:11:20 UTC, The Amazing Grace <amaze@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> reservemaskinen.
>
> Jeg har tidligere haft det til at fungere, men jeg kan ikke gennemskue

Så vidt jeg husker, er der på Hobbes en "universal" SB driver, der kan klare
de fleste af de gamle kort. Prøv at søge efter den.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : The Amazing Grace

Dato : 15-12-02 02:29

Allan wrote:

> Så vidt jeg husker, er der på Hobbes en "universal" SB driver, der kan klare
> de fleste af de gamle kort. Prøv at søge efter den.

Tak, det vil jeg prøve i morgen,

Mads

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.