Og hva' gør man så ?
Fra : peter@krogsten.dk

Dato : 10-12-02 23:14

Min PC kører OS/2 på noget der ligner 10' år, WARP4 US og fixpack fra
sidste år. Den kører i øvrigt også RH linux og DOS med W/3.11 -
altsammen uden problemer. Indtil fornyligt.

Jeg havde et større krash på OS/2 partitionen og måtte geninstallere fra
Warp CD'en. Ind og besøge IBM for at få seneste fixpack, og det kan man
åbenbart ikke mere. Der er en masse bøvl med f.eks java i web sider
o.s.v.

Skal man abonnere på software choice for at kunne få fixpacks ?. Pris ?.
Måske et lidt naivt spørgsmål, men crash i OS/2 er jo ikke hverdag så
jeg har ikke fulgt med i et stykke tid. Lidt irriterende for en der har
været med på OS/2 siden 1987 og ovenikøbet har betalt og registreret
det.

mch

Peter Krogsten

Fra : Stephan Dahl

Dato : 11-12-02 01:31

On Tue, 10 Dec 2002 23:14:25 +0100, peter@krogsten.dk <peter@krogsten.dk> wrote:

> [...]
>Warp CD'en. Ind og besøge IBM for at få seneste fixpack, og det kan man
>åbenbart ikke mere. Der er en masse bøvl med f.eks java i web sider

Det tror jeg ikke - prøv:

http://www7.boulder.ibm.com/pspfixpk.nsf/
3f5d9c073e8a66718625662800691e9b?OpenView

Eller start lidt højere i hierarkiet:

http://www14.software.ibm.com/webapp/download/
product.jsp?s=c&cat=os&type=&id=TDUN-49EVEX

Den nyeste (XR_M016) beder om et Software Choice password; Prøv evt.

ftp://ftp.software.ibm.com/ps/products/os2/
fixes/v4warp/english-us/xr_m015/

for den seneste frit tilgængelige version.

(URLs knækket for at holde dem under 80 tegn)

HTH,
-- Stephan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-02 10:37

In article <slrnavd5ar.e0.sdahl@sdahl.localdomain>, sdahl@get2net.dk
says...
> (URLs knækket for at holde dem under 80 tegn)

Har du hørt om makeashorterlink.com ?

Desuden bryder vi ved 72 tegn, for at der er plads til indrykning ved
citering.

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-12-02 16:47

On Tue, 10 Dec 2002 23:14:25 +0100, peter@krogsten.dk wrote:

> [...]
>jeg har ikke fulgt med i et stykke tid. Lidt irriterende for en der har
>været med på OS/2 siden 1987 og ovenikøbet har betalt og registreret

SC skulle kun dække 4.5+ versionerne...

Det er AFAIR er det ikke den alle der ligger der, men har du prøvet :
ftp.software.ibm.com/ps/products/os2/fixes/v4warp ???

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Get OS/2 2.x - the best Windows tip around!