YaBB Forum og fejl 103
Fra : dsl48652@vip.cyberci~

Dato : 10-12-02 13:44

Hejsa,

Jeg har lige pludseligt fået en fejl 103 (103 En fejl er opstået!: Kunne
ikke åbne 1034338918.data) når jeg skal ind og se beskederne på mit YaBB
forum.
Jeg har ikke rodet med noget eller været inde via FTP-programmet på
web-serveren overhovedet i lang tid, og fejlen er opstået fornyligt lang tid
efter sidste log-in.

Webhotelet er hos 2Kweb (www.2kweb.dk) og forumet ligger på
www.dansk-thai.dk/cgi-bin/yabb/Yabb.pl

Nogle gode idéer ?

Takker rigtigt mange gange

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 10-12-02 16:24

<dsl48652@vip.cybercity.dk> writes:
> Nogle gode idéer ?

Nej, beklager, men du må snakke med din enten 2kweb eller dansk-thai.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : dsl48652@vip.cyberci~

Dato : 11-12-02 09:54

Jeps, det virker nu igen

Det var 2Kweb som havde installeret en sikkerhedspatch eller lignende.
De har nu giver mig rettighed til at skrive til cgi-bin igen og det løste
problemet.

Takker