Rollespillegruppe søges
Fra : Fabrizio Ducci

Dato : 08-12-02 17:07

Jeg er 26 år gammel. Jeg er udlænding i Danmark (Valby, København) og
søger en rollespillegruppe. Jeg er interesseret i MERP, Rolemaster,
D&D og Deciphers Ringenes Herre Rollespil.
I kan få mere at vide om mig på internettet ved
http://utenti.lycos.it/fducci.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh
Fabrizio Ducci

PS
Jeg er også interesseret i Ringenes Herre Risk-brætspil.

Fra : Bentbmadsen

Dato : 27-12-02 15:02

Hej Fabrizio,

Jeg er ved at forsøge at finde nogle at spille forskellige brædtspil med
(f.eks. Risk)- har det interesse? Du kan eventuelt skrive mig en mail på
bentbmadsen@yahoo.com.

p.s. Jeg er 27 år og har tidligere spillet en del rollespil, men har for
nylig genfundet interessen for brædtspil.
p.p.s. Dit link til Lycos virker vist ikke.....

V.h.
Bent

http://www.kandu.dk/