Kommunikationen betydning på en talerstol
Fra : jimmi

Dato : 05-12-02 14:35

Kommunikationen betydning på en talerstol

Jeg søger kontakt med seriøs/ambitiøs Politisk ungdomsforeninger,
ungdomsklubber og institutioner. Med henblik på opgaver i sæsonen 2003.

Jeg afholder weekendkursus i kommunikationen betydning på en talerstol. Så
du kan stå frem og sige noget i større forsamlinger. Du lærer at udtrykke
dig klart - og at udtrykke dig så det er sjovt og spændende at høre på for
andre.

Kropssproget registreres af alle. Når du f. eks. står på en talerstol,
tillægges det ikke nok betydning. Der vil blive sat fokus på vores
udstråling og metoder til at forbedre den.

Undervisningen er som et forholdsvist åbent forum. Hvert undervisningstime
er ny, og former sig efter hvilke mennesker, jeg står overfor.

Information om kursuset. ( Weekend )

.. Max. 15 deltager.
.. 12 timers undervisning.
.. Honorar : 1000 kr. plus transport & overnatning.
.. Udvisningssted et mødelokale på ca. 80 m2

Venlig hilsen
Jimmi Røldal
tlf. 65 92 33 90
www.undervisningidrama.dk