| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Tiscali kundeservice ?? Fra : Benny Jensen | 
  Dato :  01-12-02 16:55 |  
  |   
            Hej NG.
 Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid
 ???? Jeg kan ikke komme igennem. Jeg har hørt at op til halvdelen af
 personalet hos Tiscali er blevet fyret. De vil nu indføre et gebyr, for at
 betale ens adsl regning via PBS. De er blevet grådige. Jeg har modtaget en
 kvartalsregning i November og endnu en i December !!! Jeg tror at de skal
 pynte deres regnskab. Service er nu et ukendt begreb hos Tiscali. De kan
 ikke svare på e-mail, sendt til kundeservice. Hvordan kan man så brokke sig
 over deres behandling af os sagesløse bruger af deres tjenester. ????
 
 Mvh.
 Benny
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Klaus Ellegaard (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Klaus Ellegaard | 
  Dato :  01-12-02 17:05 |  
  |  
 
            "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk> writes:
 >Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid
 >???? Jeg kan ikke komme igennem.
 Lidt tålmodighed er en god ting. Der er kø, men den er ikke så lang
 længere.
 >Jeg har modtaget en kvartalsregning i November og endnu en i December
 For samme kvartal og på samme abonnement? Har du betalt for de
 forrige kvartaler endnu? Det kan jo være, at den ene regning
 er forsinket i forhold til den periode, den omhandler.
 >Service er nu et ukendt begreb hos Tiscali. De kan ikke svare på 
 >e-mail, sendt til kundeservice. Hvordan kan man så brokke sig
 >over deres behandling af os sagesløse bruger af deres tjenester. ????
 Det er to forskellige ting. Kundeservice kan du få fat i via
 http://kundeservice.tiscali.dk/ => Kontakt kundeservice.
 Klager skal du sende pr. almindelig post. Du kan finde detaljerne
 på  http://om.tiscali.dk/ => Kontakt Tiscali.
 Mvh.
    Klaus.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Michael Legart (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Legart | 
  Dato :  01-12-02 17:53 |  
  |   
            On Sun, 1 Dec 2002 16:55:03 +0100, Benny Jensen <benny31@tiscali.dk> wrote:
 > kvartalsregning i November og endnu en i December !!! Jeg tror at de skal
 > pynte deres regnskab. 
 
 Den sidste regning var forsinket. Den der lige er kommet blev sendt
 ud til tiden. Laes de betingelser du accepterede da du bestilte 
 produktet...
 
 -- 
 Don't read everything you believe.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Jørgen Rasmussen (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jørgen Rasmussen | 
  Dato :  01-12-02 20:40 |  
  |  
 
            Michael Legart wrote:
 > Den sidste regning var forsinket. Den der lige er kommet blev sendt
 > ud til tiden. Laes de betingelser du accepterede da du bestilte
 > produktet...
 Ja, den er måske kommet til tiden.  Hvad er til tiden iøvrigt.?
 Og dækker 2 mdr. og 1 dag.  Fra 5/9 - 5/11.
 Dvs. helt tilfældigt som altid hos Tiscali.  :-]
 (Jeg mener bestemt at deres "normale" frekvens med udsendelse af regninger er 1
 pr måned.?)
 Men det har jeg dog endnu efter ca. 2 år ikke oplevet.!
 --
 Mvh.  Jørgen
 Prøv noget nyt, læs her:   http://www.usenet.dk/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Michael Legart (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Legart | 
  Dato :  01-12-02 21:35 |  
  |   
            On Sun, 01 Dec 2002 20:40:12 +0100, Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:
 > 
 > Ja, den er måske kommet til tiden.  Hvad er til tiden iøvrigt.?
 
 Maaneden foer kvartalets star ved ADSL og en gang om maaneden for
 dialin.
 
 > Og dækker 2 mdr. og 1 dag.  Fra 5/9 - 5/11.
 > 
 > Dvs. helt tilfældigt som altid hos Tiscali.  :-]
 
 Det er vist en dialin? Der er regningsperioden normalt fra
 d. 5. til d. 5.
 
 > Men det har jeg dog endnu efter ca. 2 år ikke oplevet.!
 
 Really? Dialin har da koert meget stabilt med en regning
 hver maaned i _meget_ lang tid?
 
 -- 
 Don't read everything you believe.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Benny Jensen (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Benny Jensen | 
  Dato :  01-12-02 21:48 |  
  |   
            Hej med jer.
 Om mine regninger. Den for November dækker perioden 1-10-02 til 31-12-02.
 December regningen dækker perioden 1-1-2003 til 31-3-2003. Har altid betalt
 hver 3 måned.(2 måneder bagud og et måned forud)  Jeg ved godt at jeg skal
 betale 3 måneder forud, men det har taget Tiscali over 1 år at finde ud af
 det !!
 Kan man kalde det service ???
 Mvh.
 Benny
 
 "Michael Legart" <legart@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
 news:asdrot$f1a$9@katie.ellegaard.dk...
 > On Sun, 01 Dec 2002 20:40:12 +0100, Jørgen Rasmussen
 <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:
 > >
 > > Ja, den er måske kommet til tiden.  Hvad er til tiden iøvrigt.?
 >
 > Maaneden foer kvartalets star ved ADSL og en gang om maaneden for
 > dialin.
 >
 > > Og dækker 2 mdr. og 1 dag.  Fra 5/9 - 5/11.
 > >
 > > Dvs. helt tilfældigt som altid hos Tiscali.  :-]
 >
 > Det er vist en dialin? Der er regningsperioden normalt fra
 > d. 5. til d. 5.
 >
 > > Men det har jeg dog endnu efter ca. 2 år ikke oplevet.!
 >
 > Really? Dialin har da koert meget stabilt med en regning
 > hver maaned i _meget_ lang tid?
 >
 > --
 > Don't read everything you believe.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Michael Legart (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Legart | 
  Dato :  01-12-02 22:00 |  
  |   
            On Sun, 1 Dec 2002 21:47:41 +0100, Benny Jensen <benny31@tiscali.dk> wrote:
 > Kan man kalde det service ???
 
 Naar folk faar regningerne for sent bitcher og whiner de over
 det. Naar folk faar regningerne til tiden bitcher og whiner de
 over det. 
 
 Jeg tror jeg vil noejes med at ryste paa hovedet, i stedet for
 at kommentere det.
 
 -- 
 Don't read everything you believe.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Rudi Stegen (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rudi Stegen | 
  Dato :  01-12-02 23:05 |  
  |   
            Hej Michael Legart, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
 
 > Naar folk faar regningerne for sent bitcher og whiner de over
 > det. Naar folk faar regningerne til tiden bitcher og whiner de
 > over det.
 
 Løsningen er selvfølgelig at skippe alt det der med regninger.
 
 -- 
 Hygge fra Århus - Rudi
 Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Nicolai (02-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai | 
  Dato :  02-12-02 12:48 |  
  |  
 
            > Løsningen er selvfølgelig at skippe alt det der med regninger.
 GODT koncept   
LOL
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Henning (01-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Henning | 
  Dato :  01-12-02 23:41 |  
  |  
 
            On Sun, 1 Dec 2002 16:55:03 +0100, "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk>
 wrote:
 >Hej NG.
 >Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid
 Har opgivet dem for længe siden. Har fået oprettet utallige "sager"
 hos dem, både automatisk via e-mail og telefonisk via deres
 "Kundeservice". Aldrig fået svar tilbage, nu har jeg fire rykkere og
 en inkassotrussel liggende. 
 Jeg kan ikke vedkende mig regningerne, og venter egentlig bare på, de
 kontakter mig som jeg er blevet lovet  
Henning
 hsb(at)image.dk
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Michael Ravn (03-12-2002) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Ravn | 
  Dato :  03-12-02 12:44 |  
  |   
            On Sun, 1 Dec 2002 16:55:03 +0100, "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk>
 wrote:
 
 >Hej NG.
 >Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid
 >???? Jeg kan ikke komme igennem. Jeg har hørt at op til halvdelen af
 >personalet hos Tiscali er blevet fyret.
 >Mvh.
 >Benny
 >
 Det lykkedes mig at komme igennem både i dag og i går, men det tog
 30-45 minutter begge gange.
 
 
 -- 
 Med venlig hilsen
 Michael Ravn
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |