Udf.ifs 1.5
Fra : Søren Grønning

Dato : 28-11-02 19:01

Hej alle,

Ved dette er lidt amoralsk, men jeg har fået mig et DVD-drev og ville I den
forbindelse gerne kunne bruge det på min elskede OS/2 Warp 4.5 (fp 15), men
da der ikke er tale om MCP 1 eller MCP 2, for ikke at tale om eCS 1.0x har
jeg ikke adgang til udf.ifs....

Jeg er som sådan tilfreds med mit system som det er og har ikke råd til et
Software Choice medlemskab for de "småting" det ville give mig....så derfor
forsøger jeg mig her for at høre om der er en venlig sjæl, der kan forbarme
sig over en OS/2 bruger, der gerne vil afprøve WarpVisions DVD-suppport for
at slippe for Windows 2000....

Mvh,

Søren Grønning