swap
Fra : steen

Dato : 27-11-02 19:29

Hi all

SWAPPATH=F:\ 32768 2048

Ons, 27-11 19.30
Forløbet tid 9 dage, 6.31
Fysisk fri hukommelse 141M
Virtuel fri hukommelse 901M
Swapfil størrelse 61M
Tilgængelig swapplads 716M
Ubrugt swapplads 45M
Spoolfil størrelse 0
Aktive jobs 29
Antal processer 40
Antal tråde 150
Totalt fri diskplads 2.253M
Drev C: fri plads (WIN32,FAT32) 321M
Drev D: fri plads (SHARED,FAT32) 897M
Drev E: fri plads (OS2,HPFS) 286M
Drev F: fri plads (OS2DATA,HPFS) 748M
Drev I: fri plads (RAMFS) 1.024K

Hvorfor påstår både memsize og snapshot påstår begge at "Ubrugt
swapplads 45M"..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-11-02 16:57

In article <3729788641@p999.f51.n234.z2.fidonet.org>, bondos@paradis.dk
says...
> Hvorfor påstår både memsize og snapshot påstår begge at "Ubrugt
> swapplads 45M"..??

Hvor stor er din swapfil rent fysisk ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : steen

Dato : 30-11-02 11:07

Jesper G. Poulsen wrote in a message to All:

JGP> Hvor stor er din swapfil rent fysisk ?

22-11-02 9.52 63.963.136 0 SWAPPER.DAT

Den vokser sommetider pga et win16 program jeg ynder at bruge
indimellem. Med 384MB RAM er der normalt ikke brug for nogen fwapfil
overhovedet - men førnævnte program går kold hvis jeg kører uden swap.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Allan

Dato : 30-11-02 04:18

On Wed, 27 Nov 2002 18:29:27 UTC, "steen" <bondos@paradis.dk> wrote:

> Ubrugt swapplads 45M
>
> Hvorfor påstår både memsize og snapshot påstår begge at "Ubrugt
> swapplads 45M"..??

"Huller" i hukommelsesområdet, der er ledigt. Det er lidt forskelligt,
om systemet føler trang til at rydde op i det.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : steen

Dato : 30-11-02 11:09

Allan wrote in a message to steen:

> [...]
A> "Huller" i hukommelsesområdet, der er ledigt. Det er lidt
A> forskelligt, om systemet føler trang til at rydde op i det.

Huller i RAM og 'Ubrugt swapplads' ligger jo ligesom ikke samme
sted..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-12-02 10:54

In article <3729788644@p999.f51.n234.z2.fidonet.org>, bondos@paradis.dk
says...
> Huller i RAM og 'Ubrugt swapplads' ligger jo ligesom ikke samme

Hvilken del af hukommelsesområdet fik du ikke fat i?

RAM og swap udgør hukommelsesområdet.

Fra : steen

Dato : 02-12-02 10:28

Jesper G. Poulsen wrote in a message to All:

JGP> Hvilken del af hukommelsesområdet fik du ikke fat i?

Bah

JGP> RAM og swap udgør hukommelsesområdet.

Rigtigt, men den skriver samtidigt: "Tilgængelig swapplads 760MB"

Fysisk fri hukommelse 189M (RAM)
Virtuel fri hukommelse 987M (RAM og HD)
Swapfil størrelse 2.048K (HDnu)
Tilgængelig swapplads 760M
Ubrugt swapplads 38M

760+38 ligner fri plads på swapdrive.:

f:\\calc 830.361.600/1024/1024
The answer is: 791,89453125 (passer med WarpCenters opgivelse)

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/