Ravenloft 2nd edition
Fra : Kim Thomsen

Dato : 06-11-02 18:03

hey

jeg leder efter følgende bøger til ravenloft 2nd edition:

Book of Crypts
Carnival
Children of the Night: Ghosts
Denizens of Darkness
Forbidden Lore
forged of Darkness
Islands of Terror
Requiem: The Grim Harvest
Van Richten's Arsenal
Van Richten's Compendium

hvis der er nogle af jer der ligger inde med dem og som gerne vil sælge dem
så sig lige til

Fra : Claus Olesen

Dato : 17-11-02 21:14

Kim Thomsen wrote:

> jeg leder efter følgende bøger til ravenloft 2nd edition:
>
> Book of Crypts
> Carnival
> Children of the Night: Ghosts
> Denizens of Darkness
> Forbidden Lore
> forged of Darkness
> Islands of Terror
> Requiem: The Grim Harvest
> Van Richten's Arsenal
> Van Richten's Compendium
>
> hvis der er nogle af jer der ligger inde med dem og som gerne vil sælge dem
> så sig lige til

Hej Kim,

Jeg kan klare f?lgende b?ger fra listen:
Book of Crypts
Forbidden Lore
Forged of Darkness
Islands of Terror

Du kan kontakte mig hvis du ikke allerede har fa*et fat i b?gerne, sa* kan
vi aftale en pris.

Mvh
Claus Olesen

Skulle du (eller andre) v?re interesserede i flere Ravenloft b?ger, sa* her her en komplet inventarliste over de b?ger jeg har:

Note: alle b?ger/box sets er i near mint condition, med mindre andet er
n?vnt!
Desuden er de n?vnt i udgivelses r?kkef?lge, startende med de f?rst udgivne.

Ravenloft Box sets (ikke opsat i udgivelses r?kkef?lge):
?
Ravenloft - opdatering af de 2 gamle box sets (Realm of Terror +
Forbidden Lore), b?ger indbundet i kraftigt gennemsigtigt beskyttelsesfolie.
?
Realm of Terror (beskadiget kasse, men indhold OK)
?
Forbidden Lore (lettere beskadiget kasse, men indhold OK - mangler
terninger)
?
The Nightmare Lands
?
Castles Forlorn
?
Bleak House, the Death of Rudolph van Richten
?
A Light in the Belfry (indeholder bl.a. audio-cd)
?
Domains of Dread - ikke en box, men hardcover bog - opdatering af verdenen.
?
Masque of the Red Death, Terror in the 1890's

Van Richten's Guide to:
?
Vampires - meget lidt slid pa* omslaget
?
The Lich
?
Werebeasts
?
The Ancient Dead
?
The Vistani
?
The Created
?
Fiends

Children of the Night:
?
Monster Compendium
?
Vampires

Accessories:
?
Ravenloft MC - enkeltblads format, indga*r i den gamle MC serie
?
Ravenloft MC, Appendix III: Creatures of Darkness - indbundet i kraftigt
gennemsigtigt beskyttelsesfolie m. lille m?rkat med mit navn i hj?rnet.
?
Darklords
?
Book of Crypts
?
Islands of Terror - "papirfold" pa* forsiden, "produktionsfejl"
?
Forged of Darkness

Adventures:
?
Feast of Goblyns - enkelte m?rker efter terningeslag
?
Ship of Horror
?
Night of the Walking Dead - udvisket blyantskrift pa* side 6, 7 og 8.
M?rke efter clip pa* side 5/6. Markeret/fremh?vet skrift pa* side 7, 9 og
10. Side 15-18 (midten af publikationen) er forsigtigt taget ud, kan
is?ttes igen. Omslaget b?rer pr?g af brug/transport
?
Thoughts of Darkness
?
From the Shadows
?
The Created
?
Web of Illusion
?
House of Strahd - genfortolkning af det originale "Ravenloft" eventyr,
begge skrevet af Tracy og Laura Hickman.
?
Dark of the Moon
?
Adam's Wrath
?
The Awakening
?
Hour of the Knife
?
Howls in the Night
?
When Black Roses Bloom
?
Circle of Darkness
?
Chilling Tales - samling af eventyr/lokationer
?
The Evil Eye
?
Neither Man Nor Beast
?
Death Unchained - del 1 af "The Grim Harvest" serie
?
Death Ascendant - del 2 af "The Grim Harvest" serie
?
The Forgotten Terror - efterf?lgende eventyr til Forgotten Realms
eventyret "Castle Spulzeer" (som jeg ogsa* har).
?
Servants of Darkness

--
http://GentleGiant.8m.com

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not
sure about the universe." ~ Albert Einstein