graf tegning
Fra : Torben Kristiansen

Dato : 05-11-02 11:29

Hejsa

er det muligt at tegne grafer på en web side med perl, jeg ved det kan lade
sig gøre med Java, men jeg for desværre nervøse trækninger når dette sprog
nævnes.

mvh Torben
http://tkhifi.homepage.dk

Fra : Allan Joergensen

Dato : 05-11-02 12:03

Torben Kristiansen <Torben-Kristiansen@mail.dk> wrote:

> er det muligt at tegne grafer på en web side med perl, jeg ved det kan lade
> sig gøre med Java, men jeg for desværre nervøse trækninger når dette sprog
> nævnes.

Jeg bruger GD::Graph til det.

--
Allan Joergensen aka alj on eu.freenode.net

"But I feel like celebrating!" - Q "I don't!" - Picard

Fra : Morten Isaksen

Dato : 05-11-02 12:30

"Allan Joergensen" <allan@nowhere.dk> wrote in message

> Jeg bruger GD::Graph til det.

Jeg har nogle problemer med GD og danske bogstaver (de bliver ikke vist
korrekt). Er der nogen der har rodet med dette og løst det?

/Morten

Fra : Torben Kristiansen

Dato : 05-11-02 13:59

"Allan Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger GD::Graph til det.

Mange tak for svaret det ser ud til at være det rigtige

mvh Torben