var der nogen der ville have rollespilssan~
Fra : morten lund

Dato : 03-11-02 23:25

Jeg mener den fra børneradio

smid et svar her i gruppen med en adresse!

jeg har fået fat på en næsten komplet version!

/Motrten

Fra : Tina

Dato : 03-11-02 09:56

"morten lund" <none@your.business.org> skrev i
> Jeg mener den fra børneradio
>
> smid et svar her i gruppen med en adresse!

Ja tak

wunjo@private.dk

Tina

Fra : Jeppe Møller

Dato : 04-11-02 23:04

Du må gerne sende på mail!? (jeg ahr aldrig hørt den, men nu har jeg hørt
den nævnt, så det...
- mailen kan vist tydes frem...
/JeppeM

Fra : Morten Strårup

Dato : 05-11-02 19:06

> smid et svar her i gruppen med en adresse!

Ja tak...

Til morten@munchkin.dk

MVH

Morten Strårup

Fra : Bong

Dato : 05-11-02 20:55

Jo tak, vil jeg meget gerne

bong@mail.mira.dk

Fra : Tanja N. Jørgensen

Dato : 05-11-02 23:24

Meget gerne :)

-> gro@swirve.com

Mvh /Tanja

Fra : Tonny Jensen

Dato : 13-11-02 21:25

og til Peterplys@tdcspace.dk

Fra : micher

Dato : 01-01-03 14:01

Jo tak
m.g.s-k@sol.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : micher

Dato : 02-01-03 16:09

Feeeeeeeed sang

http://www.kandu.dk/

Fra : Ding-Dong

Dato : 02-01-03 22:39

Jatak gerne

dennishp@vip.cybercity.dk

Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : jesper

Dato : 13-01-03 12:24

Jeg vil også meget gerne have en kopi og jeg er også blevet lovet en
del hvis jeg får den...

Var der noget med at nogle haved en fuld kopi...

jesper_sch@hotmail.com

Fra : morten lund

Dato : 13-01-03 12:45

De er semi komplet; der mangler et par sekunder i starten....

/Morten

Fra : jesper

Dato : 13-01-03 15:48

Ville stadig ekstremt gerne have en kopi på nedenstående mail hvis du havde den...

jesper_sch@hotmail.com

Fra : morten lund

Dato : 13-01-03 17:26

Ville også gerne, men din hotmail account fortalte mig (semi-venligt) at du
ikke havde mere serverplads at brede dig på

Fra : Peter Kaas

Dato : 13-01-03 13:17

Hej

Jeg vil også meget gerne have en kopi.

Mvh
Peter
peter_kaas@mail.dk

Fra : Theis Dræberg

Dato : 13-04-03 09:49

Jeg vil da også gerne have en kopi hvis det kunne lade sig gøre
theiss@mail.dk

Fra : Søren Vrist

Dato : 13-01-03 18:56

morten lund wrote:
> smid et svar her i gruppen med en adresse!
spammail@seet.dk vil også gerne have en kopi :)

/Seet

Fra : jesper

Dato : 14-01-03 10:15

Er 3 mb nok......eller skal der bruges mere

I så fald kan du lægge den på jesper_sch@sol.dk

Fra : jesper

Dato : 14-01-03 10:54

?ISO-8859-1?Q?S ren Vrist? <inbox@seet.dk> wrote in message news:<3e22fdb0$0$11073$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

SÅ burde der være plads på:

Jesper_sch2002@yahoo.dk

Fra : morten lund

Dato : 14-01-03 16:16

Er blevet sendt ude nogen beskeder tilbage til sol-adressen

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 15-01-03 10:56

"morten lund" <none@your.business.org> writes:

> Jeg mener den fra børneradio
>
> smid et svar her i gruppen med en adresse!
>
> jeg har fået fat på en næsten komplet version!

Er den ophavsretbeskyttet, siden der ikke bare er nogen, der lægger
den på en hjemmeside til download? Hvis ikke, kan jeg da godt have den
liggende (og ja, min adresse er gyldig og kan modtage omkring 40GB

/Rasmus

Sleep is a poor substitue for enough caffeine.

Fra : morten lund

Dato : 15-01-03 11:26

I bund og grund er det jo ulovligt (hov! der røg min alignment som Lawfull
good), men den kan ikke fåes nogen steder, og den er optaget direkte fra
radioen; så jeg er ikke helt klar om reglerne for digital kopiering, og så
videre (indsæt selv dit eget lamme argument for hvuffor den slags er ok
alligevel)

Så det er ok ikke nogen god idé.

/Morten

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 15-01-03 12:24

> [...]

> videre (indsæt selv dit eget lamme argument for hvuffor den slags er ok

Oh, det forklarer jo en del.

> Så det er ok ikke nogen god idé.

Næh, ikke hvis man ikke kan få lov af DR - eller hvem der nu end i
sidste ende er kunstneren...

/Rasmus

When you have multiple CPUs with one interrupt controller, you don't
have much choice. You either use spin-locks or you Blue-Screen.
Since Linux doesn't have a "Blue-screen of death", it needs spin-
locks.
-- Richard B. Johnson

Fra : Johnson_1976

Dato : 15-04-03 16:07

Jeg vil meget gerne have sangen. Den er for fed..
jonas@skaaning.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Sanden

Dato : 14-05-03 14:50

morten lund wrote:
> Jeg mener den fra børneradio
>
> smid et svar her i gruppen med en adresse!
>
> jeg har fået fat på en næsten komplet version!
>
> /Motrten
Jeg har den men måske der r nogen der er intereseret i det her:

Det er ikke sjovt at være rødhåret

Det er ikke sjov

Det er fandme ikke sjovt at blive kaldt alt muligt

For eksempel jordbærhjelm

Mine øjne er små og røde

Og min hud er bleg

Alle siger at jeg er albino

Ingen synes jeg er sej

Men når det bliver tirsdag kan i rende mig

Jeg kæmper med papsværd i en farlig leg

For jeg spiller rollespil i den mørke skov

Du må ik' vær' med før du får lov

Og jeg pløkker trolde ned med mit papgevær

Pas på min en-mandshær

Det er ikke sjovt at have 11 fingere

Og mega gangbesvær

Folk de glor men smiler til mig

Jeg ved de syntes jeg er sær

Men når det bliver tirsdag kan i rende mig

Jeg kæmper med papsværd i en farlig leg

For jeg spiller rollespil i den mørke skov

Du må ik' vær' med før du får lov

Og jeg pløkker trolde ned med mit papgevær

Pas på pas på jeg har et sværd

Ja jeg spiller rollespil jeg har brynje på

Er du bange ka' du bare få

Jeg kaster med håndgranater af trylledej

Så vis respekt for mig

(kom nu bare en lille smule respekt)

(et kram)

(en klapsalve)

(en hånd)

(kom nu)

["åhh jaa" Jeg spiller rollespil i den mørke skov ]

[Du må ik' vær' med før du får lov ]

[Jeg spiller rollespil ]

[spil med mig ]

[kom med, kom med, kom med ]

[Jeg spiller rollespil ]

[kom nu og spil - med mig ]

[kom med, kom med, kom med ]

[og spil ]

guide:

alt hvad der står i ( ) er "forholdsvist" alm. tale

alt hvad der står i [ ] er falset/growl

Fra : Tina

Dato : 14-05-03 21:31

Theis og Jonas har begge fået den komplette version.

Men tak for teksten til den *s*

Tina