Materialer til våben
Fra : BeerHunter©

Dato : 02-11-02 23:39

Vær Hilset
Er der nogen der kan give et bud på hvor jeg køber : flydende Latex og den
maling man kan blande i (Akryl ?) , fleksibel lak ( Isoflex ? ) til de
rigtige priser , gerne omkring Kgs. Lyngby.
Det kunne også være brugbart med nogle gode link til instrux i at fremstille
sådanne fine sager og lign, samt ideer udi beklædning.

MHV BeerHunter©

Fra : Jeppe Møller

Dato : 04-11-02 23:03

Du kan købe flydende latex i SMshoppen
http://www.smshop.dk/home.html
ved ikke om det er det samme, men man kan sikekrt alve meget spændende
dragter af det...
vh
/'JeppeM;

BeerHunter© <hmmtjaa@jubiipost.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dc45411$0$9160$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 05-11-02 00:10

> Er der nogen der kan give et bud på hvor jeg køber : flydende Latex og den
> maling man kan blande i (Akryl ?) , fleksibel lak ( Isoflex ? ) til de
> rigtige priser , gerne omkring Kgs. Lyngby.

Om det er den rigtige pris er nok tvivlsomt, men prøv eventuelt Panduro
Hobby i Lyngby Storcenter - eventuelt Johannes Fogh.

Jakob

Fra : BeerHunter©

Dato : 10-11-02 14:27

Tak for tippet, jeg fandt noget formgummi/latex og noget hobbylak , som
skulle kunne blandes i, så det arbejder jeg videre med.(hvis der er nogen
der er interesserede, kan jeg da godt melde tilbage!)
Derimod har jeg ikke fundet isoflex, men hvad med limlak er der nogen der
har prøvet det ?

Fra : BeerHunter©

Dato : 13-11-02 23:32
Fra : BeerHunter©

Dato : 06-12-02 14:14

Har prøvet en "stærk vandbaseret gulvlak" fra Johannes Fog i Lyngby,
overfladen er meget stærk og elastisk og våbenet bliver helt blankt.
Spørgsmålet er bare hvordan det så bliver i længden efter en tids brug og
påvirkning af vejret.

//BeerHunter©

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 06-12-02 14:43

> Spørgsmålet er bare hvordan det så bliver i længden efter en tids brug og
> påvirkning af vejret.

Ikke andet at gøre, end at tage ud og tæve løs på dine venner i en kold, våd
skov

Jakob