Matematik eller fysik lektiehjælp tilbydes~
Fra : Poul Henrik Wiene

Dato : 26-10-02 20:17

Lektiehjælp til elever kan tilbydes i ovennævnte fag på de fleste niveauer
dog primært gymnasieniveau af tidligere gymnasielærer. Prisen er 150 kr pr.
time.

--
med venlig hilsen
Poul Henrik Wiene

Fra : Lene

Dato : 28-10-02 14:06

Hej Poul,
det lyder ikke helt uinteressant, men hvor i landet?

Mvh. Lene

<3dbaea2a$0$34794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Poul Henrik Wiene

Dato : 28-10-02 15:48

Ja jeg glemte at skrive at jeg bor i Århus!

venligst Poul Henrik Wiene

Fra : flemming.gade

Dato : 18-01-04 23:57

Gælder dit tilbud om lektiehjælp stadigvæk ??
Det drejer sig konkret om hjælp til Fysik gymnasialt A-niveau.

Flemming

http://www.kandu.dk/