php og apache ?
Fra : Mikkel Vitus

Dato : 24-10-02 10:23

Hej med jer,

Jeg er ikke klar over om dette er et forum for php ?

Anyway.....

Jeg skal skrive nogle sider hvorfra man skal kunne tilgå en MSSQL db.
Skal jeg bruge ODBC eller extension php_mssql.dll ?

Jeg har forsøgt mig med extension men det virker som om det ikke bliver
loaded, jeg får dog ingen fejl nå jeg starter apache. php er inst. korrekt
idet jeg kan få simple *.php4 sider til at virke men når jeg peger på min DB
side ser jeg indholdet af filen.

Jeg har smidt filen i binær under samme subject.

Nogen forslag ?

/Mikkel

Fra : Peter Makholm

Dato : 24-10-02 10:29

"Mikkel Vitus" <mikvitus@ofir.dk> writes:

> Jeg er ikke klar over om dette er et forum for php ?

For mig ligner det en gruppe om perl.

Prøv dk.edb.internet.webdesign.serverside.php i stedet.

--
Peter Makholm | 'Cause suicide is painless
peter@makholm.net | It brings on many changes