papfigurer?
Fra : Morten Lindow

Dato : 24-10-02 10:09

Hej,

Er der nogen, der kender steder hvor man kan downloade figurer man kan
printe ud og stille op?

Jeg skal bruge dem til noget d20-fantasy og har hverken tid eller penge
til rigtige figurer til hvert encounter.

mvh
Morten

Fra : Kuruderu

Dato : 24-10-02 10:55

Brug terninger.... det plejer at virke for os (selvom jeg ikke spiller d20
ting)

Kuruderu

Fra : Morten Lindow

Dato : 24-10-02 12:54

Kuruderu wrote:
> Brug terninger.... det plejer at virke for os (selvom jeg ikke spiller d20
> ting)
Det plejer vi også, men det ville se lidt mere festligt ud med nogle
billeder af blodtørstige orker o.lign på.

Morten

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 24-10-02 22:38

"Morten Lindow" <morten@dragonslayers.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen, der kender steder hvor man kan downloade figurer man kan
> printe ud og stille op?

Der er et rollespil hvor man kan købe ark med sådanne figurer, nemli' Steve
Jackson's Cardboard Heroes (http://www.sjgames.com/heroes/) Der er også et
par eksempler, som man jo kunne nappe og printe ud...

Ellers ku' du jo slå et smut forbi f.eks. Games Workshops sider
(http://www.gamesworkshop.com/), de plejer at have billeder af deres
figurer, så er det jo bare at downloade, printe ud og klippe :) Det bliver
måske ikke helt så pænt som dedikerede papfigurer...

/Rasmus

Fra : Wrathchild

Dato : 26-10-02 08:26

> [...]
>
> Jeg skal bruge dem til noget d20-fantasy og har hverken tid eller penge
> til rigtige figurer til hvert encounter.

Prøv at besøge S John Ross hjemmeside www.io.com/~sjohn , især Cumberland
Games-afdelingen. Han er papir-rollespils-dimse-producent, og har bla. en
list over hvor folk udbyder gratis ting. Mere interessant er dog måske at
han producerer og sælger fonte, hvor a, b, c osv alle er erstattet med en
eller anden rollespilsfigur så man netop kan lave det du efterspørger. Meget
billigere end bly

--
Wrath
-------------------