eCS Demo
Fra : flywheel

Dato : 23-10-02 13:25

Hi there!

Hvorledes kan vi få distribueret en eCS demo her i landet ?

Der findes jo en DK MCP og Demo skabelonen er fremstillet...det kommer sig
lidt af at der her for nyligt og med en rimelig success er blevet
distribueret en demo med et kulørt PC-blad i Germanien.

Den eneste restriktion demoen er udsat for er at netværksudskrivning er
slået fra og den er tidsubegrænset.

Any thoughts ??

Live long and prosper...
*******************************
Peter Jespersen
flywheel@illogical.dk
http://www.retel.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 23-10-02 18:56

On Wed, 23 Oct 2002 14:25:09 +0200, "flywheel" <flywheel@retel.dk>
wrote:

>Hvorledes kan vi få distribueret en eCS demo her i landet ?

Jeg tager gerne kontakt til Mensys, men en ting er at få dem
produceret, hvad med distributionen? Alt Om Data var i sin tid meget
pro-OS/2, og man kan stadig ane duften ind imellem.
Og AOD kommer vist også i Norge...
Nogen som kender nogen hos AOD - eller et andet seriøst foretagende
der kan den slags?

/Knud

--
Software & shareware for OS/2 & Windows: http://berggreen.dk
Member of Team OS/2 Denmark: http://www.teamos2.dk

Fra : flywheel

Dato : 29-10-02 14:53

"Knud Berggreen" <knud@berggreen.invalid> wrote in message

> Jeg tager gerne kontakt til Mensys, men en ting er at få dem
> produceret, hvad med distributionen?

Wunderbar!

>Alt Om Data var i sin tid meget
> pro-OS/2, og man kan stadig ane duften ind imellem.

Ja det er ikke så længe siden man kunne finde OS/2 værktøjer på deres CD og
der er stadig hyppige referencer!

Live long and prosper...

Fra : Allan

Dato : 24-10-02 00:07

On Wed, 23 Oct 2002 12:25:09 UTC, "flywheel" <flywheel@retel.dk> wrote:

> [...]
> lidt af at der her for nyligt og med en rimelig success er blevet
> distribueret en demo med et kulørt PC-blad i Germanien.

Man skal måske lige holde sig for øje, at der existerede en Germansk eCS 1.0x i
forvejen - dvs alt eCS relateret var oversat.

Det tager nok noget tid at få oversat alt eCS relateret til dansk - når nu intet er
det i forvejen.

Jeg tror at der er mest fornuft i at levere en engelsk demo, hvis det er noget, man gerne
vil have ud inden for kortere tid.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.