GW på en seperat mailserver
Fra : Lena Fjordbak

Dato : 22-10-02 11:44

Hej NG

Er der nogel som kan for tælle mig om det er muligt at ligger GW på en
seperat maskin og denne så funger som mail server? Og i så fald hvilket
sytresystem kan GW køre på? WinXP? Er der nogel som har erfaring med at
konverter Pegasus mail til GW? Hvordan?

Lena K

Fra : Erik Klausen

Dato : 23-10-02 07:18

Lena Fjordbak wrote:

> [...]
> seperat maskin og denne så funger som mail server? Og i så fald hvilket
> sytresystem kan GW køre på? WinXP? Er der nogel som har erfaring med at

Det kan sagtens lade sig gøre. Vi gør det, for at fordele belastningen på
flere maskiner.
GW-agenterne kører på Netware, Win2000 og NT. Jeg kan ikke finde noget om
XP. Klienten kører på 98, 2000, NT og XP.

mvh.
Erik Klausen