Lyd i Win-OS/2 (eCS)
Fra : The Amazing Grace

Dato : 18-10-02 21:41

Hejsa,

jeg har et SB32 PnP (ikke AWE), som ikke rigtig "spiller" i Win-OS/2.

Jeg har perfekt lyd i eCS, men i Win-OS/2 synes valget at stå mellem
pest og kolera: Driveren "Creative labs sound blaster 1.0" eller ditto
version 1.5.

Disse giver 8-bit 22 kHz mono.

De spiller som de skal, men jeg skal bruge mindst 32 kHz, og 16-bit
ville også være svært velkomment

Jeg mener at jeg tidligere har haft det til at virke, men om det var
under Warp 4 - ? - min hukommelse er lidt rusten...

Jeg har været rundt på nettet og kigge, også på Hobbes, hvor jeg bl.a.
har downloadet "aweos2.zip" som dog ikke hjalp. Heller ikke wininst.zip
hjalp. Den klager over, at den mangler nucleus.ctl.

Alle råd modtages med kyshånd,

og som sagt, lyden virker perfekt i selve eCS.

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.