GW adressebog Hyppige kontakter
Fra : Arne Skriver

Dato : 17-10-02 11:18

Hej NG
Jeg har haft den lidt dumme oplevelse at en sekretær har brugt en
postgruppe til at sende referater ud til. Én af brugerne fik ikke disse
referater.

Det viste sig at GW hentede navnet på postgruppen i Hyppige kontakter når
hun bare begyndte at skrive navnet i postmeddelelsen. Adresserede hun
derimod kuverten ved hjælp af systemadressebogen, opstod fejlen ikke.

Det kan godt være at hun har anvendt postgruppen fra systemadressebogen på
et tidspunkt hvor den ikke har været opdateret, og det er så blevet
registreret i Hyppige kontakter, men når så postgruppen opdateres centralt
fra, skulle det så ikke slå igennem i registreringen i Hyppige kontakter -
eller hva?

Ellers synes jeg det er lidt uhyggeligt at sådan noget kan ske.

Vi har GW 554.

Arne Skriver

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-02 22:41

On Thu, 17 Oct 2002 12:18:13 +0200, "Arne Skriver"
<skriverkarlen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>eller hva?
>
>Ellers synes jeg det er lidt uhyggeligt at sådan noget kan ske.

Jeg mener, at Groupwise først læser I hyppige kontakter og derefter I
adressebogen. Derfor kan en forkert adresse drille indtil man renser
sin hyppige kontakter.

Der skulle vist være muligt og ændre prioriteringen, jeg kan blot ikke
huske hvordan. tjek hjælpefilen...

Mvh

Erling Christensen