Perl ODBC-Oracle win2000
Fra : bba

Dato : 15-10-02 23:11

Jeg kan connecte til Oracle via ODBC i en Perl dos prompt,
men ikke via et CGI skrevet i perl under en browser.
OS er WIN 2000

Der er ingen fejl returbeskeder, men bare en blank side.

Hele koden virker under Win-NT.
Er der nogen der har erfaring med dette problem, eller sjove trace
muligheder
Jeg benytter en Apache server, og der bliver ikke skrevet noget i
error_logfilen ??

Alt er sat korrekt og jeg har prøvet dette mange gange før, bare ikke
kombinationen ODBC-ORACLE-WIN 2000

Mvh, BBA

http://www.kandu.dk/

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-10-02 08:51

"bba" <bba.news@kandu.dk> writes:

> Der er ingen fejl returbeskeder, men bare en blank side.

Checker du fejlkoden fra alle DBI kald?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Tougaard

Dato : 23-10-02 12:02

bba wrote:

> Jeg kan connecte til Oracle via ODBC i en Perl dos prompt,
> men ikke via et CGI skrevet i perl under en browser.
> OS er WIN 2000
>
> Der er ingen fejl returbeskeder, men bare en blank side.

Hvis det var under Un*x ville jeg straks pege på nogle environment variable,
der ikke var blevet sat - ORACLE_HOME e.l.
Symptomerne tyder på det - virker fint fra prompten, men ikke i CGI.
Der er en FAQ om det i DBI-distributionen (eller er det i DBD::Oracle?) et
eller andet sted.

Prøv at se om det kan være noget i den retning.

---
mvh
Henrik Tougaard, FOA - htoug@cpan.org

Fra : bba

Dato : 28-10-02 00:13

Tak for svaret Henrik Tougaard.
Det var nu bare en reboot der skulle til, der var
for mange installationer eller lign.
Men godt svar Tak ...

http://www.kandu.dk/