SWOT-analyse
Fra : lucksy

Dato : 12-10-02 21:58

Jeg har fået stillet en opgave, hvor jeg skal lave en SWOT over
designeren Tommy Larsen (han laver brugskunst). Kan finde en masse
stærke sider, men det kniber med de svage sider samt muligheder og
trusler - er der nogen eksperter, der kan hjælpe??? På forhånd tak!

Fra : itgrafen

Dato : 13-10-02 07:56

"lucksy" skrev d. 12-10-02 21:58 dette indlæg :
> [...]
> stærke sider, men det kniber med de svage sider samt muligheder og
> trusler - er der nogen eksperter, der kan hjælpe??? På forhånd tak!

hej lucksy

du kan måske overveje om svage sider indbefatter Tommy Larsens specielle
design - og om det så kan være en svag side at det kan gå af mode, blive
mindre populært. Nej det hører jo egentligt under trusler.
Men så om han har en svag side i noget entydigt design. Hvad med
materialer eller pris i forhold til konkurenter.
det er meget gennerelt, det er jeg klar over. Jeg kender desværre ikke
Tommy Larsen så godt at jeg kan gi' dig mere sådan lige.
Men er du interesseret i mere hjælp, kan du sende mig et par stikord om
ham, og evt. det du har skrevet.
så skal jeg kigge på det.

vh
dorthe