Kan man trække det fra i skat
Fra : Groggy

Dato : 10-10-02 18:36

Jeg er en studerende på datalogi studiet i KBH, samtidig med at jeg har en
lille virksomhed kørende. Selve virksomheden går ud på at designe
hjemmesider for folk samt ordne andre små edb-relaterede problemer.

Jeg har nu været ude og købe en bærbar som vil være en stor hjælp i både
virksomheden og på studiet. Brugen af den vil nok være fordelt noget der
ligner 50/50.

Jeg er ikke momsregisteret.

Mit spørgsmål er så om jeg kan trække noget fra i skat ved købet af den
bærbare computer?

Skat er desværre ikke mit stærke område, så jeg håber I kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Jacob

Dato : 10-10-02 19:15

"Groggy" <groggy@[NOSPAM]mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mit spørgsmål er så om jeg kan trække noget fra i skat ved købet af den
> bærbare computer?
>
> Med venlig hilsen
>
> Andreas Hansen (Groggy)

Hej Andreas, prøv i stedet at spørge i news:dk.penge Her i
dk.videnskab.oekonomi beskæftiger vi os med lidt andre emner. Se evt.
gruppens fundats her www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.oekonomi

--
Jacob

Fra : Groggy

Dato : 11-10-02 14:43

"Jacob" <unknown@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Andreas, prøv i stedet at spørge i news:dk.penge Her i
> dk.videnskab.oekonomi beskæftiger vi os med lidt andre emner. Se evt.
> gruppens fundats her www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.oekonomi

Ah. Så var jeg lidt for hurtig. Jeg beklager. Og tak for henvisningen til
det rigtige sted.

Hilsen

Andreas